melluh Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 compomotive...og det finnes ikke den ting i mitt eie som ikke er tilsalgs for rett sum! ;) jeg skal selge unna det meste fremover ja, har 10 sett felger tror ejg...! huff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ally 8-13 DYRE! uten gummi ally 6-13 2000,- 175-70 dekk rh 9-14 5800,- nye dekk viper 7-15 2000,- veldig pene, gode 195 50 dekk ettelleranna 7-15 1700,- gode 195 50 dekk golf 1 felger 700,- 6-13? ettelleranna 13" compomotive 7-15 med gode 195-45 dekk dyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 prøvemonterte skikkelig i dag, vanvittig trange i senter, så må nok fram med no pusseutstyr å få vekk litt lakk i senter av felgene... forøvrig synes jeg de var kledelige, og dimmen er helt kurant også :) også har jeg vaska bilen GRUNDIG i dag, altfor lenge siden sist! og ettersom vinteren er her er tidsriktige hjul, fylt med raserluft fra shell, på plass...nitrist ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 jaja - vogna rusler å går ennå! bilen har rulla 166000 nå - 25000 på 9 måndeder! stort sett frøkna som bruker bilen, så den har blitt litt forsømt i vinter... hatt litt trøbbel med kjølvannstemp-sensorer, bl.a på grunn av blanding av frostvesker som har kladda til ymse sensorer. så fikk bytta samtlige sensorer samt termostaten. begynte å bråke fælt i firstilling - hjullager - så begge foran er også blitt byttet. frøkna lærer å legge om dekk disse kom på (steffan rs 8" og 9") men ble solgt og byttet ut med disse bilen er forøvrig nyvaska og polert på siste bildet, og det trengtes da møkka som satt på var fra juletider! så bilen er i god strekk fortsatt, og fungerer helt ok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Eg trudde Steffan rs er skrudde eg. Så det var vell ikke det du hadde på. Men kule felger er det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Eg trudde Steffan rs er skrudde eg. Så det var vell ikke det du hadde på. Men kule felger er det. :) Steffan RS er "fake-splitt" og Steffan 5-stern er uten skruer. De på bildet er vel 5-stern Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Såg ikke slik ud som det var det som var på bilde. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 det ble lissom ikke noe av detta felggreiene på lupon, den har vært litt lite prioritert dessverre...men etter å ha kjørt slik altfor lenge ble det andre boller i dag synes det ble riktig så tøft, om jeg får si det selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg