Jahny Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Blir nå mest career-modus på meg... :) British Racing ;) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ute å tester bruk og kast bilen min Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Flammene ble jo levende..... Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 nice. litt større felger kanskje?? Synnst den ser så gammel å utslitt med så småe på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Nye slæddebrakka :) Ble da ikke så værst syns jeg da:) eller? Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Slett ikke værst den SaSSeR! Men tror den hadde kledd en enda mørkere sølvfarge bedre. Da blir det enda mer kontrast mellom stripene og basen. Wheelsman: Når de gule flammene kom rett på den svarte lakken uten noen oransje eller røde flammer under seg ble de litt grønne. Hadde kanskje blitt bedre hvis du flyttet de layerne med gule flammer øverst. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Nye slæddebrakka :) Ble da ikke så værst syns jeg da:) eller? Fint at det er flere som kjører Mærsje-drifter, men med den lakken så burde det heller vært en racerbil ;) Bruker vel motoren fra den i min C32 AMG, og det mangler ikke på krefter.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 kan man mekke sine egne biler når det gjeller utsene? Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bil som bygges for Ringen, men må fjerne en del hk.. For vill.. Selv med turbotrykk som justerer seg etter turtall.. 1020nm :p En annen ringen sak, en 2007 Sentra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 På tide å passe seg gutta.... Biltilsynet har fått seg kraftig skyts i kampen mot ikke-godkjente kjøretøy og bildeler... Med V8 og kompressor som yter 688hk og 840nm, veltebur, kjeramiske bremser, racing clutch og 2-veis diff kan den hamle opp med mye, og alt er selfølgelig godkjent:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har det kommer downloadable pack eller?? Tenker på Sentraen. Det var jo den første bilen bekreftet som downloadable.. hvis ikke jeg surrer maksimalt nå da. (tidlig på morran) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har det kommer downloadable pack eller??Tenker på Sentraen. Det var jo den første bilen bekreftet som downloadable.. hvis ikke jeg surrer maksimalt nå da. (tidlig på morran) Jepp, det har kommet en pakke fra Nissan...som innholdt 3 nissanbiler, 350Z, Sentra og en til... For å være helt ærlig så sugde den første pakka! 350Z har vi jo der fra før av i Nissan Fairlady, og sentra`n er ikke akkuratt den bilen som det oser fart, spenning og racing av.. Denne Nissan-pakken er altså gratis, mens man kan kjøpe Peugeot 908 fra Le Mans-løpene for 50MP... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har det kommer downloadable pack eller??Tenker på Sentraen. Det var jo den første bilen bekreftet som downloadable.. hvis ikke jeg surrer maksimalt nå da. (tidlig på morran) Korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 På tide å passe seg gutta....Biltilsynet har fått seg kraftig skyts i kampen mot ikke-godkjente kjøretøy og bildeler... Med V8 og kompressor som yter 688hk og 840nm, veltebur, kjeramiske bremser, racing clutch og 2-veis diff kan den hamle opp med mye, og alt er selfølgelig godkjent:D ha ha! Den her skal vi da kjøre lett i fra i panikk og angst for BT Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Kan man få en downloadable pack med ford eller?????:D Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg