Gå til innhold

Ble mest sannsynlig tatt i fotobok.. Noen spm..

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

Jah, da tror jeg ble tatt i fotoboks, var noen som ble satt opp som jeg ikke visste om. Altså dem er maks 2-3 uker gamle. Men det var ikke blits...

 

Finnes det fotobokser uten blits? '

Hvordan kan jeg finne ut om det er den nye typen uten blits eller den gamle med blits?

Blir bildene lagret i boksen eller blir dem sendt til politistasjonen?

Når får jeg evt boten?

 

Kjørte btw, 115-125 i 70 sona...

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den typen med infrarød blits skal fortsatt ha en synlig blits som gjør deg klar over at du har blitt knipsa.

 

At du lager tråd "mest sansynlig tatt i fotoboks" betyr nok at du ikke har blitt tatt.

Berettingene sier at når du blir knipsa, er du ikke i tvil om det blinka eller ikke.

Skal bli ganske bra blenda av den blitzen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynte hjerte å slå igjen. Herregud nå ble jeg glad... Tar det litt med ro fra nå av.... :)

 

Svarte Celica fra 00- har Stealth egenskaper akkurat som jageflyet F1-17 og bombeflyet B2 blir ikke tatt bilde av photobokser eller tatt i laserkontroll, har samme bil og kjører alltid kjempe fort forbi photobokser uten at det blinker men må huske å bruke mørke klær og store solbriller hvis ikke minster man stealth funskjonen:)

 

 

 

hehe..ja det var tull:P har kjørt litt for fort forbi slike jeg også men de har ikke blinket på meg heller:S og har ikke hørt noe på 3 måneder som var sist jeg kjørte fort forbi en. har nok hatt flaks slik som deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte Celica fra 00- har Stealth egenskaper akkurat som jageflyet F1-17 og bombeflyet B2 blir ikke tatt bilde av photobokser eller tatt i laserkontroll, har samme bil og kjører alltid kjempe fort forbi photobokser uten at det blinker men må huske å bruke mørke klær og store solbriller hvis ikke minster man stealth funskjonen:)

 

 

 

hehe..ja det var tull:P har kjørt litt for fort forbi slike jeg også men de har ikke blinket på meg heller:S og har ikke hørt noe på 3 måneder som var sist jeg kjørte fort forbi en. har nok hatt flaks slik som deg;)

Nei det er faktisk ikke tull. Dvs: så lenge ansiktet er tildekket blir det mest sannsynlig ikke sendt noen bot i posten. Erfarte det da jeg ble blinket i en fotoboks for noen år siden. Så dra ned solskjermen og sett deg høyt opp. Og blitsen er ikke til å unngå å ikke legge merke til. Akkurat som lynnedslag.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjørte 125 i 70-sone så håper jeg virkelig det var et kamera i boksen.

 

Vi har nok av moralprekere på forumet! :P Før eller senere blir råkjørere og "råkjørere" tatt, så man trenger ikke sutre på forum.

 

Jeg kjørte bak en bil som ble knipsa i en tunnel. Jeg trodde noe eksploderte i tunnelen... Ble nesten blendet! Så at man unngår å se de blinke, det tror jeg ikke noe på, selv ikke utenfor på en lys dag! :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår