Gå til innhold

Van en bruksbil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hei. Har sed litt på van no i det siste.

Hvordan van er bra? max 35-40.000 kr!

Hvordan er dem og bruke om vinteren?

Er det noen som ble levert med manuell kasse? (automat går jo også bra da)

 

Finnes jo mange fine VAN'er. Men har max 40.000 lapper og bruke (kanskje 5-10 lapper ekstra hvis bilen er strøken!)

 

Noen tips osv?

Trenger hjelp! kan ingenting om amcar biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører Astrovan '95 modell.

4,3L Vortec TPI bensin V6, automat, 193 hk originalt.

1,3 på blandet kjøring, 1 på langkjøring. Har også fått den under 1 noen ganger. Selv om det ikke er V8, gir bilen masse van-følelse.

Med bakseter ligger disse bilene litt i høyeste laget for den maxprisen du nevner, men det finnes jo billigere Astroer også. Og de synker ganske mye i pris i disse miljø-hysteri-tider. Dessverre for meg og heldigvis for deg. ;)

 

Er godt fornøyd med min. Ikke rust (den er antirustbehandlet og etterbehandlet). Kjettinger er std utrustning om vinteren. Bruker de 4-5 ganger hver vinter, men bor også noe bratt til.

Diffbremsen takler endel den også.

Bygde den om til personbil i sommer. Ungene elsker bilen: Ingen bilsyke, sitter høyt, store vinduer.

 

Noe annet enn automat på van tror jeg blir helt feil. Kjempelang gearstang vil gi "gammelbuss-følelse".

 

Drømmebilen hadde vært en slik med turbodiesel fra de nye MB varebilene. 195 diesel hk! Men det hadde nok ikke gått, mener de motorene er rekke seksere og da ville de blitt altfor lange.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår