Gå til innhold

Grisebillige femhundre hester

Ranger emnet


bjørn

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har han ikke bremsepappirer på over 500hk i den a?

 

hedbergmotor.jpg

 

blått på hvitt;) de som har sett videoen tviler vel ikke på disse hestene... den burner jo i langt over hundre!

 

(kan sikkert gjøres med mindre hk men..hehe)

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderte å kjøpe dette, men det er strengt tatt like billig/dyrt å bygge selv.

er ned-dreide orginal stempler, toppen er ikke portet, bare pusset litt i.

 

at den går bra er jo sant, men nå driver vist han på hedberg filmen med drifting, å er jo tydeligvis rimelig god til det, han bygger en 200sx(?) nå.

 

Jeg mener nå uansett at det ikke er en grisebillig 500hk motor.

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme att det er med en getrag 265 og tre skivig tilton.

ferdig mappet med sprut og alt.

er ikke akkurat gratis det eller.

For å bygge en sånn motor kommer du ikke langt med 60k

De fleste har ikke nokk peiling til å bygge en 500hk motor feil-fritt på første forsøk eller.

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke råder å stempler som koster mest i et sånt bygg for å si det sånn... Det er alt som er rundt og på motorn som koster penger... Men den motorn der er vel ikke ekstremt påkosta heller da...

Men er litt skeptisk til 530hk i den for å si det sånn..

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kunne godt tenkt mg noe slikt i bilen min... Vet dere om noen andre som selger ferdig motor med 500+hk, betaler gjærne mer for kvalitet som holder? Pratet her om dagen med vidar strand på vs motor, han sa at ca 175k for at jeg skule få 500hk i bilen som holder, det er med alt. Til og med mellom aksel, diff osv.Syns det var litt dyrt men det er vel det de koster når man ikke er så flink til å skru selv. Noen som har hatt noe med vs motor og gjøre?

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste på hele filmen:D

 

haha riktig:F jeg bare satt og lo og lo, mens jeg spilte det om og om igjen:D rett før det, kommer "the burnout of death" *sykeste, omg!!* NOEN HER SOM KLARER EN SLIK BURNOUT? film ønskes...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-vw polo:S

-200sx S13, E85 edition 320 RWD;)

X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kunne godt tenkt mg noe slikt i bilen min... Vet dere om noen andre som selger ferdig motor med 500+hk, betaler gjærne mer for kvalitet som holder? Pratet her om dagen med vidar strand på vs motor, han sa at ca 175k for at jeg skule få 500hk i bilen som holder, det er med alt. Til og med mellom aksel, diff osv.Syns det var litt dyrt men det er vel det de koster når man ikke er så flink til å skru selv. Noen som har hatt noe med vs motor og gjøre?

 

Vidar er veldig dyktig... Veit hva han driver med for å si det sånn... Syns ikke at 175k var gæli om det er med sprut, drivlinje, motor, bensinpumper, turbo, osv... Det koster så sinnsykt mye når du skal ha alt mulig småtteri.....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg vet, og da får man jo en værst bil også da. Men tenkte kanskje å høre litt rundt i sweden først, man kan jo spare 20-30k bare på valuta.

 

500 svenske hester er somregel ikke det samme somm 500 norske... Vidar har vel en den strengeste benken her i landet, så bremser du 500 der så har du 500 å for å si det sånn...

Greit å ha en i Norge å kunne kontakte også... Mange som kan Autronic her til lands også nå...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 svenske hester er somregel ikke det samme somm 500 norske... Vidar har vel en den strengeste benken her i landet, så bremser du 500 der så har du 500 å for å si det sånn...

Greit å ha en i Norge å kunne kontakte også... Mange som kan Autronic her til lands også nå...

Det blir nok noe lurt snart, bare må ha en syk motor i bilen... ja det er greit at bilen blir fixa i norge, da problemer kan oppstå. Han sa at det ville ta ca.3 mnd å fixe alt. Så vi får se etter sommeren, når litt penger er spart og når markedet for råe motorer er søkt i.

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår