Gå til innhold

Grisebillige femhundre hester

Ranger emnet


bjørn

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok, hva kostet den da? mye hk? var han fornøyd da?

er ikke sikker på pris, men gratis er den neppe:p mener han snakka om at den vart bremsa 550hk i motorn og 500hk på hjulan.. kan sende deg nummere hannes på pm så får du ringt å snakka me han hvis du vil.

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke noen kalibrering/sertifisering på bremsebenker, den som gir minst hk på en motor i forhold til de andre er mest sansyneligvis feilkalibrert. det er nå hva jeg tenker.

vil jo ha det mest mulig exakt, ikke den som gir mest eller minst, wohoo offtopic. jaja det er jo ikke uvanlig her på forumet

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser på effekt som har blitt bremsa i forskjellige benker rundtom også ser du på rulla effekt etterpå så ser du ganske så nogenlunde hva som stemmer og ikke...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 155 km/t på 201 meter så er vel ikke den effekten helt bort i natta. Mener Raymond Johansen sin svarte 240 hadde rundt 150 i sluttfart med 460 hk.

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på utvekslinger, dekkvalg, trackbite osv det da... Spessielt sjåføren, det teller alt...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på utvekslinger, dekkvalg, trackbite osv det da... Spessielt sjåføren, det teller alt...

 

Såklart, men trenger ikke være professor for å kjøre en høy sluttfart..

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230FT block

Marinvev 86mm slag (2488cc)

H-profil stakar (Sten parner)

Balanserat & viktjusterat

16V topp

Renoverad & putsade kanaler

Justerbara kamdrev

Prospark sprut och tändning

Dubbla spridarrader

Special topplockspackning med lösa stålringar

Garrett GT3070R alltså hel kullagrad race turbo, extremt bra respons

 

bør vel være mulig? doble dyserader, sprut, større turbo, kraftigere råder, samt den har jo pentaveiven, så den er 2.5 liter.

 

Stating teh obvius som vanlig?...

 

 

Og til andre, som dere ser på videon, så er det ikke noe å lure på engang når det gjelder HK..

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår