Gå til innhold

Lån S2, bil kan ikke være eldre enn 12 år nedbet. ?

Ranger emnet


TeeBone

Anbefalte innlegg

Er det banken din som har gitt deg denne opplysningen? Eller er det noe du har sett på forumet?

 

Tjener du penger og/eller har muligheten til at noen kan stille som kasjonist(?) er ikke dette et problem. Da får du lån med en gang siden sikkerheten ikke ligger alene i bilen.

 

Slik låne markedet er i dag er sjangsen for å få lån stor, selv om du ikke klarer å bjetene det :-) Bare husk at du MÅ ha full kasko på bilen når du har lån med noe eller all sikkerhet i bilen. Hvis banken din sier nei hadde jeg byttet bank. Jeg vet om folk som har tatt opp 2 til 300 000 i lån på biler uten skilter. (DNB Nor)

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zel: Hadde faktisk glemt å ringe min egen bank mens jeg sjekket da! :p De var visst litt mer villige fant jeg ut.. Men skal fortsatt ha kausjonist, så vi får se.

 

STROSEK 911: Ganske rett. Evt. ha en snill forelder e.l. :p

 

Hvis jeg har en kausjonist på hele kjøpesummen, så er det ikke noe sikkerhet i bilen, sant?

'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ordnet med lån med kausjonist! Da mangler jeg bare en pen S2 Coupé å kjøpe. Noen som vet om en til rundt 120.000?

 

Denne her er utrolig pen, den har gått litt langt men, bagateller, bagateller...

 

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, så pen ut den! Men jeg er ikke så veldig fan av det treinteriøret.. :\ Og ja, den hadde gått litt langt :p Sitter å titter, og har jo litt tid på å finne en jeg liker, må ikke ha den med EN gang.. Kan også vurdere S4, men da helst i sedan :)

'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Er det store prismessige forskjeller ved å eie en RS2 kontra en S2 Coupé?

 

Jeg tenker da selvfølgelig ikke på kjøpesummen, men vedlikehold/service o.l.

Vurderer ny bil til sommeren sommeren, men er usikker på hva jeg skal/burde velge av de to. Jeg skal ha 300hk+ uansett, så da blir det isåfall litt frisering av S2'n.

 

Hva tror dere som kan disse bilene ut og inn?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell forsikring på s2 kontra rs2 faller VELDI i s2 sin favør :)

 

vil du ha creds hos teenza kjøp rs2.

 

Vil du ha mest bang for the buck kjøp s2 (trimmingsvennlige biler)

 

Dere har jo glemt at hvis en for eksempel har et hus så slipper man å ha kausjonist da man stiller den selv. så lenge man ikke har lån over øra på huse men da har man andre bekymringer enn kjøp av ny bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forsikring regna jeg med var stor forskjell, iallefall så lenge jeg er under 25. Tenkte som sagt mer på service/vedlikehold av bilen, men det spørs jo selvfølgelig på om jeg kjøper et bra eller et mindre bra eksemplar.

Jeg regner med at RS2, sånn generelt, er en god del dyrere å eie(utenom forsikring kjøpssum)?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår