Gå til innhold

Hvor mye cash for en VR6 Leppe?

Ranger emnet


Rayen

Anbefalte innlegg

hei..sku hatt litt hjelp angående vr6 lippe

 

ka er en strøken vr6 lippe vert?

 

og den passer rett på en orginal golf 3 fanger sant?

 

Det er vel ingen her som har en vr6 lippe for salg?..

 

mvh Raymond..takker for alle svar..

 

http://www.vwclubriesa.de/Clubfahrzeuge/Sven3.jpg

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

 

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til at mange billigutgaver er laget av jallaplast og sprekker bare du ser på den.. :)

Møller sin originale derimot (og andre i mer slagkraftig materiale), tåler mer.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte hos veng jeg for litt siden :) måtte ha ny frontfanger og så kjøpte grunnet org. fanger og GTI/VR6 leppe i samme slengen :) Vil kanksje ikke påstå at veng er billigst da om du ikke har med rekvisisjon fra bilia ;D da er det ganske rimelig spør du meg :P Gleder meg til å få startet skikkelig på oppussingen av golfen :) Nå står ny motor klar og sparkel og jævelskap. På sofaen ligger det ny fanger og leppe og driver å skaffer hjelp til diverse ;D Beklager offtopic jeg måtte bare litt=)

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 918,- for min orginale VR6 leppe!(da me rabatter 18%)

 

 

Den kan bøyes i motsetning til autospar sin som sprekker i bites vis av ingen ting som nevnt her!

 

Du sparer på å kjøpe en orginal spoiler i stede for å kjøpe mange halvdeler av leppa fra autospar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår