Gå til innhold

Hvilket produkt overrasket deg mest?

Ranger emnet


Tandis1

Anbefalte innlegg

Ja, hvilket bilpleie produkt som du har prøvd, overrasket deg mest?

Hva slags produkt og på hva?

 

Av de jeg har prøvd så er det nok Meguiars sin ScratchX, den fungerte mye bedre enn jeg trodde.. Første gang jeg brukte den var på kanalen på en Honda S2000, det var noen som ikke hadde klart og løfte beinet sitt. Det var en nokså dyp ripe, men etter litt jobb ble den ikke synlig hvis du ikke viste hvor den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nko væra Quick Clay fra Meguiars gitt! Fekk nesten hakeslepp etter å ha brukt den. Ser jo ut som bilen er polert vettu.

Klart som glass som det står :)

 

Håper jeg får flere positive møter med produkter fra Mg i framtida også.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble mest overasket over hvor dårlig jeg syns både Scratch-X, Clay og Magnet Towel funket. Mulig jeg hadde skyhøye forventninger etter å ha lest her inne så mye, men alle de tre produktene skuffet meg noe helt vanvittig.

NXT vasken og voksen derimot - det var saker det! :)

1991 Saab 900i 16v 2l

Død: 1985 Volvo 240GL

Død: 1987 Opel Kadett GL

Død: 1982 VW Golf

http://www.myspace.com/harien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen ha vært snille og hjulpet meg med priser på Meguiar's produkter? finner ikke.. :(

 

**edit:

 

klarte å finne selv!

bra link; Superstyling.no

 

:D

 

Alternativt har du også

 

MEGUIAR`S

 

Eller du kan gå på BilXtra å sjekke hvordan prisene er der. Både BilXtra og Bilvarehuset Anker her i området selger Meguiarsprodukter. Vet ikke åssen det er der du bor men BilXtra skal ha.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår