Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er drittent på drifting ! Kommer nok til å starte med silvia og bmw m3.. Kommer til å bli dritbra! Legg meg til da ! Mr Klodrik <- gamertag

 

 

Du har en friend request. detta blir livat lag jau :mat

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må jeg kjøpe for å bli med på dette? X-box 360 Premium med gold abn og dette spillet? Hvor dyrt blir det?:D

 

Tja, du trenger en Xbox 360 Premium med Live Gold-abon. og spillet..

 

Xbox 360 med 20gb hardisk, headset,

trådløs kontroller+++: rundt 2800-3000kr

 

Live Gold: 1mnd: 59kr

3mnd: 159kr

1 år: 499kr

Forza 2: ca 5-600 tenker jeg

 

= rundt 4000 altså, med 1års Live gold:)

 

Selfølgelig må du også ha en internett tilkobling til 360en:

Enten trådløst, ledning fra router eller dele internettutgang med pcen (den siste løsningen bruker jeg, er helt greit, men må ha på dataen for å komme inn på Live)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig må du også ha en internett tilkobling til 360en:

Enten trådløst, ledning fra router eller dele internettutgang med pcen (den siste løsningen bruker jeg, er helt greit, men må ha på dataen for å komme inn på Live)

 

Dersom du kobler xboxen direkte til modemet, får du en bedre og mer stabil linje dersom du skal "hoste" en game på forskjellige spill, bare et lite tips.. modemet mitt står påkoblet hele tiden, så pc`en trenger egentlig ikke å være tilkoblet i det heletatt..syntes bare at det var rart at du må ha på pc`en for å kunne bruke Live.. :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt halvparten av hva en PS3 koster altså, HOST KREMT

 

:fatality:

 

 

huff nei..PS3 er katastrofe..det sier jeg ikke fordi at jeg har xbox, men jeg har selv prøvd en PS3 og den grafikken som skulle være så bedre enn xbox360 er jaggu meg oppskrytt.. PS3 har til og med fått mye slakt for sin nye "vidunder" spille-konsoll..

 

 

Så, løp å kjøp deg en xbox360 konsoll og bli frelst! :D

 

Edit: ref: til han som lurte på hvor mye det ville koste.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du kobler xboxen direkte til modemet, får du en bedre og mer stabil linje dersom du skal "hoste" en game på forskjellige spill, bare et lite tips.. modemet mitt står påkoblet hele tiden, så pc`en trenger egentlig ikke å være tilkoblet i det heletatt..syntes bare at det var rart at du må ha på pc`en for å kunne bruke Live.. :wonder:

 

Jeg MÅ ikke gjøre det, men det var det som var enklest og billigst for meg, for da kan jeg bruke medfølgende internettkabel.

Rommet mitt er nede i underetasjen, routeren/modemet min står heelt oppe, så hvis jeg skulle lagt ledning til xboxen ville dette bli veeeeldig mye ledning, og igjen dyrt.

Desutten, den der trådløse Live-motakern som man kan kjøpe, er for dyr for min smak!

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår