Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir nok rimelig forsinka, eller om jeg rekker og komme i det hele tatt, men dere klarer vel å starte noe selv vel :D

 

Går nok bra det vettu.

Men da er det kjekt og vite hvem som kommer imorgen kl 18.00.

Bare skrv opp Gamertag'en din her om du kommer så legger nok Hoccy deg til i løpet av dagen :)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var en Porsche 914, den drifter fint (For meg) med full spec og orginal motor (med modifikasjoner, selvsagt, ikke motorbytte). Du må nok regne med å bruke litt tid på tuning til bilen ikke snurrer så lett. Prøv deg fram er mitt beste tips.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var en Porsche 914, den drifter fint (For meg) med full spec og orginal motor (med modifikasjoner, selvsagt, ikke motorbytte). Du må nok regne med å bruke litt tid på tuning til bilen ikke snurrer så lett. Prøv deg fram er mitt beste tips.

 

Skal prøve 914...men har prøvd menge biler og forskjellige modifikasjoner. Men jeg bare snurrer. Jeg får bilen ut i fin sladd, men mitt i svingen kommer ræva og jeg snurrer. Hva gjør jeg feil....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve 914...men har prøvd menge biler og forskjellige modifikasjoner. Men jeg bare snurrer. Jeg får bilen ut i fin sladd, men mitt i svingen kommer ræva og jeg snurrer. Hva gjør jeg feil....

 

Tips, pump på gassen, og har du sperre?

 

En sladd handler ikke kun om maks gass, må ta det forsiktig og pent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se om jeg rekker å stille i morgen til 18:00 jobber i morgen ettermiddag.

 

Men uansett, har skaffa meg en ny bil... jippi.. Nissan Fairlady z U999 uten turbo. men ny motor og alt.. mmmmm rev helt opp til 10 omg den sitter som støpt med ræva i svingene... Pluss fikk haia til meg ett fett design på auctionhuset. :) ta bilde senere i morgen formidag. Nå må jeg sove.. endurance race har 2 laps igjen.. ENDELIG! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår