Gå til innhold

Noen få bilder av TPC treffet på rudskogen.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder.. og fine biler.

 

Kjempebra treff, selv om været kunne vært bedre, og litt bedre organisert kjøring. Og egentlig litt færre biler.. :P

 

Det er helt sant, da hadde det gått litt fortere, mye venting for å få kjørt.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fler folk enn jeg hadde forventa ihvertfall..Selvom bilene kanskje ikke var de freskeste i norden så var det morsomt når folk slang litt med ræva i svingene(så lenge det var vått ihvertfall).

Det som er tafatt, er de drifte bilene som ikke driftet i det hele tatt..Jeg ble rett og slett flau over de som kjørte med drifte dekor og styling som ikke la ut ræva en eneste gang. Var vel bare svenske 18åringer som har sett for mye på fast and the furious tokyo drift tenker jeg.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det begynner å bli nok av de som har drifting-dekor over hele bilen som ikke prøver på en dritt. Å de som prøvde på noe havnet i grusfella.

 

Syns nå det var mange freske biler der jeg da.

 

Det beviser vel bare det at det har ganske så mye mere med sjåførene å gjøre enn bilen.

 

Var nok deg det ja MrLucky 83:)

Også en lilla 740

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på dette treffet med min r33 gtst med full drifte dekor!

Så for de som klager på oss/meg har hatt bilen siden høst, og i vinter stod den rolig mens den ble modda litt.

 

Var første gangen jeg hadde den på bane i år.

Og for å si det pent ja jeg vet jeg suger til å herje! he he

 

Men hvor skal en begynne?

Jeg snurra jo så mange ganger at en skulle tru det var NM i Snurring^^

Så at jeg ikke satsa er bare tull! he he

 

Så hvis du blir flau over at jeg er nybegynner og hadde det moro så vær så god, jeg er nybegynner og syns det er gøy å kjøre. Et sted må jeg også begynne vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det ikke vært en ide å lært seg å kjøre før man skryter av drifting på hele bilen? når jeg ser en slik bil kjøre, så forventer jeg å se skikkelig kjøring.

 

Men grunnen til at jeg kom med min komentar var spydighetene ifra "sugekopp"

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår