Brenna Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Dere som har hatt 360, skriv litt om hva dere syntes, positive og negative sider.. Jeg har tenkt å ha det som første bil, så blir sikkert en god del herjing. Å forrseten åssen fungerer en automatisk diff? Hilsen Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Positivt er at det er en morsom bil å kjøre som sladder som faen.. Og en tøff 360 skiller seg ut i mengden ihvertfall.. Men, når noe ryker, ofte klutsj eller drivverk, så er det et sant hællvette på jord å skru på.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva mener du med automatisk diff? Clutch er ikke gøy å skru på disse bilene nei. men jeg syns da ikke resten av driverket er så ille å skru på....? Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva mener du med automatisk diff? Clutch er ikke gøy å skru på disse bilene nei. men jeg syns da ikke resten av driverket er så ille å skru på....? Det er han som selger som sier det er automatisk diff, er ikke sikker selv. Men den har gått 170000 og reg reima er enda ikke byttet, da er det vell på tide å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Jeg syns det er en knall bil, har ikke hatt noen problemer med min. Og det med drivverket; jeg har misbrukt min mye, en kompis har også misbrukt sin mye, og vi har ikke hatt noen problemer med driverket. Også er det en morsom vinterbil (som de fleste andre rwd) Med litt oppstiving av understellet er det heller ikke en bil som ligger dårlig på veien, tror det er en bra førstebil. Også bra at det er en bil uten "Råne" stempelet som div andre volvo`er. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harek Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Har hatt et par 360-er på veien dei siste åra, og dei har funka bra. kjører 360 på bane i bilcross med ein b23a med dobble weber, så er ein del hissigare enn 2-literen, men har lite trøbbel med drivverk. Trikset med å skifte clutch kan være å løyse kardangen bak også ta den litt bak, sånn at du får litt bedre plass framme til å ta motoren fram, viss du velger å ta ut motoren da seff. Måten å ikkje ødelegge kardangen bak, som oftest ryker først er å ikkje bruke gir som nedbremsing. hehe bare kjøre normalt eller burne/sladde men ikkje dryle an i 2 giret i 80 km/t også få ein sladd elle nåke sånn, då ryke kardangen relativt kjappt. Siter 1986 Volvo 240 2.3 Stv 1982 Volvo 360 2.3 Rcn u/2.4 1986 Volvo 360 2.3 Bilcross 1999 Hyundai Galloper 2.5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg