Polosimen Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Her er da noen bilder av min søte polo <3 ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Tøff! Likte veldig godt kjørebildene Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prodigious Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 gode bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Utrolig bra bilder? Hvem har tatt dem, hvordan, og med hvilket kamera? :) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Bilen er forresten nydelig den også ;) Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Pen bil og nydelige bilder :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er fra det fototreffet som var på Gardemoen NMK nå denna helga ;) På de fleste bildene står vel navnet nederst til høyre. Takk for all positiv tilbakemelding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Søt Polo! :) Misunner deg fargen! hehe.. Åssen felger/dekk har du, og hvor mye senk? Personlig er jeg litt usikker med meg selv om den panserforlengeren, men tøft med noe ikke alle andre har! Tøff leppe også! Så litt på den selv, men gikk for den "vanlige" Rieger leppa som "alle" har siden den er litt høyere midt på. Men du har fått til noe bra her! :) Stå på! :phatyo Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Søt Polo! :) Misunner deg fargen! hehe.. Åssen felger/dekk har du, og hvor mye senk? Personlig er jeg litt usikker med meg selv om den panserforlengeren, men tøft med noe ikke alle andre har! Tøff leppe også! Så litt på den selv, men gikk for den "vanlige" Rieger leppa som "alle" har siden den er litt høyere midt på. Men du har fått til noe bra her! :) Stå på! :phatyo Hehe takk ;) Tenkte jeg skulle få en sveiser til å ta panseret, vet ikke hvor mye dem tar for sånnt. Dekka er 14x8 195-45 helt drit å kjøre med, men hva ofrer man ikke for skjønnheten hehe. Den er senka altformye det kan jeg si, men er litt usikker siden jeg gikk fra 16" til 14" ble veldig mye lavere av den grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 hehe, skal være lavt ;) Har problem med det selv. drivakslingene subber i ramma, så må nok litt opp igjen :D Åssen går GTI´en da? EDIT: Stambo her, men var visst logga på bror sin bruker ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hehe joa akkurat nå går den lite, olje lekasje i girkassa, så må få tak i en ny en, men dem vokser ikke akkurat på trær. Tenkte på å bytte til en bedre clutch også, kanskje sinti clutch? hørte at det var en gate versjon av den som ikke var så voldsom som den vanelige men har ikke noen erfaringer med det :( Men den går helt greit, holder følge med bruttern sin bil opp til 150-160 han har en volvo v70 190 gamp lavtrykksturbo, så er ganske fornøyd. Har ikke helt testa toppfarta men går glatt opp i 200. Jeg drev å sjekka litt på en nettside i tyskland om en turbo til denna modellen men datt fort ut av ideen når jeg så prisen :P :iconsm Men hadde vært tøfft da :P *dagdrømme* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Bilen i seg selv er tøff, hvorfor ha plast på den da??? Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Bilen i seg selv er tøff, hvorfor ha plast på den da??? Hvorfor? fordi den blir kulere med litt jalla plast? bilen i seg selv uten det jeg har satt på ser ut som en konebil Derfor!:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 nye typen rh felger?? mye ga du for dem? drit tøff bil=)=) Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 nye typen rh felger??mye ga du for dem? drit tøff bil=)=) Ja det er de nye, betalte 8000,- med dekk, men fikk dem billige siden jeg kjøpte dem der og da å dem var de eneste dem hadde igjen, så godsnakka litt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg