Gå til innhold

Vampire Audio bil forsterker?

Ranger emnet


xZoPpY

Anbefalte innlegg

jeg forhandler disse så har en viss kjennskap...

 

etter å ha solgt vampire i ca 4 måneder, så har jeg ikke fått noen 6 kanalere i retur( solgt 13 stk)

wattoppgivelsen er seff bare tull, regn med 50 watt på 4 kanaler, og bro i 4 ohm på de to siste- ca 200w.

ellers er lyden helt grei, man putter uansett ikke focal på denne. greie filter, og innstillingmuligheter.

 

dette er budsjett produkter, men du får faktisk en grei forsterker for penga! (uten at jeg kan si hva andre eventuelt tar for den, jeg har vel ikke lov til å reklamere for priser for meg selv....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000watt... selv om den bruktes som brensel så ville den ikke generert så mange watt....:)

 

det står klar og tydelig på esken: RMS 6x80watt av tvilsom kvalitet men regner med at du ikke skal betale noe særlig for den...

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må gjerne prøve en!

 

seff er det drit sammenlignet med det dere (og jeg) definerer som kvalitetsutstyr, men den fungerer...enkelt å greit!

 

hehe.. self funker den, det gjør de fleste uscarvor og... den kunne godt hette tang-pong og hadde vært greit men borsett fra "10000watt"... om prisen er extrem lav så er sikker greit men ikke noe som helst kvalitet melluh -vet også om andre billige forsterkere som funker ;)

 

bevares -men ikke noe vondt ment bare at det er litt morsomt på hvordan de kan spekulere på effekten og mange tror at de kjøper mye effekt for lite penger med kvalitet... :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. self funker den, det gjør de fleste uscarvor og... den kunne godt hette tang-pong og hadde vært greit men borsett fra "10000watt"... om prisen er extrem lav så er sikker greit men ikke noe som helst kvalitet melluh -vet også om andre billige forsterkere som funker ;)

 

bevares -men ikke noe vondt ment bare at det er litt morsomt på hvordan de kan spekulere på effekten og mange tror at de kjøper mye effekt for lite penger med kvalitet... :)

 

 

det blir litt voldsomt med utseende og påskrevet tekst, ja...

veldig synd at de ikke heller moderer seg på nivå med f.eks saga, (som endelig begynner å bli akseptert for nettopp det de er-kvalitet til latterlig pris) for personlig synes jeg (så langt) dette er et veldig ok produkt!

jeg vil faktisk påstå at dette minner en del om en en saga 2 og 4 kanaler i samme skall...

 

meeeeen, uansett hvordan man vrir å vrenger på det, vil aldri et slikt produkt bli akseptert for hva det er, er blitt slik i miljøet i dag at selvom en vare faktisk er grei, så dømmes den nord å ned...

 

blir vel ikke objektivt dette her heller vil mange si, men jeg selger produkter med en god porsjon samvittighet på kjøpet, i motsetning til mange andre rundtom, og dette er faktisk noe jeg går god for! fortsetter med det til noen virkelig mener de ikke får det de betaler for, å litt til.... :)

 

(skal nevnes at jeg testa hele produktutvalget og sitter igjen med 4-5 ok produkter jeg har valgt å selge, av ca 25 produkter, testet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser at noen nevnte SAGA over her. SAGA oppgir faktisk også 800W MAX POWER på tokanaleren sin. Noe som er en mild overdrivelse. Det er Eltek som skriver lavere tall på siden sin... :)

 

En ting til Melluh, forresten: Du skriver over "jeg forhandler disse", og i neste innlegg: "seff er det drit"... Det gjør at jeg får SÅ lyst til å kjøpe noe av deg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår