Gå til innhold

77 mod volvo 242

Ranger emnet


SStande

Anbefalte innlegg

Det er usikkert om det var med eller uten kasse.. Motoren var ihvertfall komplett mener jeg.

 

Vet ikke om han har motoren enda. Husker ikke hvem som sa til meg om den motoren heller..

 

du har vel ikke mulighet til å finne ut om hvem det var og om det var med kasse? det hadde vert helt supert for jeg finner ikke noe:p vet ikke om det er mine kuskaper på nettet eller om det faktisk ikke er så mange ute der..(er vel helst mine kunskaper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en nyoverhalt 350 og th 350 girkasse + komplett sats med fester for montering i 240, men det selges ikke;-)

 

Driver på med 242en det skal nedi..

Beklager at jeg strør salt i såret, men du spurte om det var noen som viste av/om V8 ;-)

 

Mvh Karl

 

 

au det svir:p hvor mye ga du for motoren og kassa di? takk for linken skal få skjekket opp dette:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au det svir:p hvor mye ga du for motoren og kassa di? takk for linken skal få skjekket opp dette:D

 

Begge motorene var restaureringsobjekter så en venn tipset meg om at det fantes en i nærheten av meg og dit for jeg og vedkommede hadde to motorer med girkasse liggende i fjøset, ettehvert viste det seg at fyren hadde mangel på forsterker til 760en sin så da sa jeg at han kunne få forsterker hos meg om jeg fikk motorene med gir hos han:rolleyes: dette gikk han for med hud å hår, det er jo noe jeg er glad for;-)

Forsterkeren hadde jeg fått av en kompis..... så prisen på 2 stk V8 motorer med gir = 0 :volvopower:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker som sagt ikke hvem som tipsa meg om denne karen. Var det deg karl66? Nei. Var en med en lancia thema husker jeg. Mulig karl66 vet hvem det er...

 

Jeg hentet mine motorer i vesterålen, her i harstad distriktet har jeg hørt at Ole jonny Pettersen på Auto Nord har en van stående med 350 motor, men om han har den enda vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det å få godkjent med 350 nå? mener det ikke er lov..? jeg skjekket opp linken karl66 sendte meg og han kunne fortelle meg mye om akkurat det. han sa at jeg først skulle få bilen godkjent med en 305 motor og så ha i en 350 motor for det var ganske så liten sjans for at jeg fikk den godkjent først med 350 motor. men kapitalen rekker ikke til 2 motorer dessverre så da blir det å satse på og håpe på at jeg får den igjennom med en 350 motor først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er det å få godkjent med 350 nå? mener det ikke er lov..? jeg skjekket opp linken karl66 sendte meg og han kunne fortelle meg mye om akkurat det. han sa at jeg først skulle få bilen godkjent med en 305 motor og så ha i en 350 motor for det var ganske så liten sjans for at jeg fikk den godkjent først med 350 motor. men kapitalen rekker ikke til 2 motorer dessverre så da blir det å satse på og håpe på at jeg får den igjennom med en 350 motor først..

 

om motoren er under 220hk i utgangspunktet så er du under det som godkjennes, så da er det ikke noe problem, de kommer først etter 220 hk og oppover...

 

Lykke til!

 

Mvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olaven: jeg får ikke kontaktet han jeg.. må vere bruker der..? har du muligheter til å få kontaktet han og be han sende en mail på: steinar_tande@hotmail.com eller ringe på 90740721? det hadde vert helt toppers:D

 

Karl: men da er det ikke så stort problem og få den godkjent med 350 motor.. stort sett alle v8ere gikk jo ned i effekt nå bensin krisen kom i usa.. og det var jo ca etter 71 en gang..? da satser jeg på 350 motor med en gang jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår