Gå til innhold

Hvilken Golf II er dette.....(ikke bilder)

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Dro hjem fra en tilstelning i Halden igår og på vei hjem til Oslo møtte jeg selvsagt en haug av lekne racere. Mest oppsikt vekket uansett en tilsynelatende sliten eldre Golf MK2. Bilen var hvit, sotede sideruter.. hadde noe som minnet om Jetta Front lakkert i hvitt og på bakluka kunne det se ut som refleksplate mellom baklyktene. Ta dette med en klype salt, så bilen kun i fart...

 

Uansett, jeg måtte jo leke meg litt men fant fort ut at dette var noe annet enn en vanlig golf da han holdt fin følge opp mot hastigheter som jeg ikke forbinder med disse bilene. Noen som kan tenke seg hva som var i denne? Evt vet hvilken bil det er snakk om... Kan også nevne at fyren var alene i bilen å dro inn på By The Way ved Storebaug.

 

Edit: Jeg kjørte min Audi TT 180 FWD

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. kan jo ha vært en G60 da :) De flytte nå vaffall greit på seg :)

 

 

Vell å merka når det fungere så det ska...

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehee...litt kult det der da..;)

jeg har hvert borti det samme..men da kjørte jeg golf 2 og gti 16v motor og står gl bak:)og kom en bmw som trodde det hvertfall ikke var noe problem og kjøre fra meg...!men han satsa liv og lemmer og gikk nesten galt med han i bmw`n så da tørte jeg ikke dytte noe mere..!men fy og artig når du hvet dem får seg en overaskelse;)så blir kult og få i stand bilen med 16v turbo utpå her..tjoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke la deg lure av gamle golfer nei. Er ofte sånn at de bilene som er opphora har svette 1.6 eller 1.8 som min :S.

 

..og det trengs ikke noen kjempespesiell motor for å kjøre fra en TT 180 hk. :)

 

Nei du sier noe, synes bare det var dødskult jeg, ble bare nysgjerrig på hva som evt kunne befinne seg under panseret på den :)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår