Espen the man Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Litt bilder fra dagens tur i garasjen: Fikk noen gamle bord og hyller fra jobben som skulle kastes som jeg tok med til verkstedet for å få litt plass å jobbe på. Så det ble litt ryddedag i dag, flytta litt hit og dit på andre ting også for å få sortert litt hva jeg trenger og hva som kan kastes. Kjøpte litt jallabokser og litt merkeutstyr i dag også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Kult prosjekt.. Har en RS turbo ståenes jeg og.. Endel rust, med 2l, cosworth turbo, noe 2 stage turbo greier.. Litt sånn snacks. 210hk;) Mye hk blir det i din a? Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Kult prosjekt.. Har en RS turbo ståenes jeg og.. Endel rust, med 2l, cosworth turbo, noe 2 stage turbo greier.. Litt sånn snacks. 210hk;) Mye hk blir det i din a? Han som hjelper meg sette opp mitt system håper på å få 250. Jeg har en litt annen turbo osv. så tallene blir jo ikke helt de samme. Men håper på noe rundt der et sted da. Ved litt over 1 bar turbotrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ossen blir det om Girkassa raser a? Er ikke de svakhet på RS Turbo? :) Du har kanskje en ekstra. Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Ossen blir det om Girkassa raser a? Er ikke de svakhet på RS Turbo? :) Du har kanskje en ekstra. Ut ifra hva jeg vet så har S1 (altså første modellen av RS Turbo)svakere girkasse enn S2 som jeg har. Men planen var å bestille WRC innmat fra England og få dette installert i girkassa mi på et verksted her i Norge. Men har enda ikke funnet noen priser eller steder som selger det enda så. Men vi får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Ikke tilfeldigvis Magnus som jeg gikk på elektro med? Haregg eller hva det var.. Takk for bra tilbakemelding uansett! :) det stemmer nok det ja! haregg that is (sorry hvis jeg skreiv etternavnet ditt feil magnus :P) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Veldig liten update i dag, var innom og kikka litt på bremsesystemet og det eneste jeg fikk gjort var å demontere en del av bremse trommelen bak: Men i morgen er det lønningsdag og da vil det bli bestilt masse nye deler: Ny blokk med veivsensor til Edis hjernen EFI innsug Fullt slipesett + stempelringer, rådelagre osv osv MegaSquirt Nytt ledningsnett 4 Bar MAP sensor Coilpakke + sikkert noe jeg har glemt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Liten update. Da har jeg bestilt en del deler osv. Overhaling av toppen, vil bli gjort av proffer. Den vil da bli glassblåst, rensa, justere ventilene, sette inn nye ventiler, tettninger, frest nye ventilseter, planslipt og montere PIPER kammen mens de først holder på inni der. Har også bestilt stempelringer, topplokksbolter, rådelagre og fullt slipesett fra samme stedet. Så har jeg en blokk med veivsensor til Edis hjernen + EFI innsug på vei snart håper jeg. Så bestilte jeg vannpumpe, termostat, reg. reim, "viftereim", nye eksosmanifoilskruer, rådebolter. Noen privatpersoner her på forumet som bor i nærheten av meg som har lyst til å porte en topp for en billig penge? Både innsug og eksos. Må være noen som har gjort dette før og faktisk kan det. Rundt Follo og i Oslo ca. er en grei kjørelengde for meg. Tenkte å gjøre dette før jeg sendte toppen til overhaling fordi da får de vaska bort alt av metallstøv som kan sitte igjen etter fresinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 send PM til turboed1 ang portingen ;) blir en bra bil dette :) Lykke til Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 send PM til turboed1 ang portingen ;) blir en bra bil dette :) Lykke til Takk for både støtte og info!;) Sendt en PM til han nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ahh kult, håper jeg får se denne i virkeligheten ferdig =) Hvor mye hester satser du på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ahh kult, håper jeg får se denne i virkeligheten ferdig =) Hvor mye hester satser du på? Han som hjelper meg sette opp mitt system håper på å få 250. Jeg har en litt annen turbo osv. så tallene blir jo ikke helt de samme. Men håper på noe rundt der et sted da. Ved litt over 1 bar turbotrykk. Står lengre opp på siden om du leser! :) Om jeg jobber bra og jevnt + at det ikke kommer noen uventa utgifter så kan det hende du får se den i virkeligheten på noen treff i slutten av sesongen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 husker første bilen min.det var en rs turbo hadde utrlig moro med den bilen.savner den ennå.har litt lyst til og skaffe meg en sånn en igjen.var god bilen det.gleder emg til og se din ferdig og live.stå på ser meget bra ut dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 husker første bilen min.det var en rs turbo hadde utrlig moro med den bilen.savner den ennå.har litt lyst til og skaffe meg en sånn en igjen.var god bilen det.gleder emg til og se din ferdig og live.stå på ser meget bra ut dette her Gleder meg til å få den igang, alle sier de er så morsomme å kjøre! Du får skaffe deg en du også og hoppe på RS Turbo "bølgen". Hehe.. Takk for motiverende innskudd. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Gleder meg til å få den igang, alle sier de er så morsomme å kjøre! Du får skaffe deg en du også og hoppe på RS Turbo "bølgen". Hehe.. Takk for motiverende innskudd. ;) morsome og kjøre ja det skal deg kjørt fra mange men gamle bilen min.lå så godt i svinga.huff får en tåre i øykroken når jeg tenker på at jeg kvitta meg med den bilen.kanskje jeg skal kaste meg på den bølgen ja hehe.må få ut noen bilder snart da spent på framgangen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg