Gå til innhold

Deler fra Biltema. Er det bra saker?

Ranger emnet


Kristian S.

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer med deler fra Biltema?

Forstillingsdeler og slike ting. Er det bra saker, eller burde man heller betale litt ekstra og dra på Volvo, Mekonomen eller Torshov bilrekvisita?

 

Hvilke deler er bra å kjøpe på Biltema og hva burde man styre unna?

 

Har ikke kjøpt så mye ting derifra før, men det kan jo være mye penger å spare. i hvertfall i forhold til å kjøpe på Bilia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde det vært dårlig kvalitet på biletma deler så hadde dem ikke fått selge dem, sist jeg kjøpte bremseskiver på biltema så var det ompakka brembo skiver, kloser kjøper jeg andre steder vel og merke, men div forstilling endeledd og sånn er stort sett bare ompakke andre produkter

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mye fra biltema til bilen min! bremseslanger, endeledd, batteri, oljefilter.

 

Biltema lager jo ikke noe av det dem selger, alt dem har blir kjøpt inn fra forskjellige firmaer. feks. som LMS sa at bremseskivene var ompakka brembo skiver.

 

Men det kan jo såklart være feil på varene som biltema selger, akkurat som på delene på Volvo.

 

Min mening er i allefall at biltema deler er ikke noe dårligere enn noe annet.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ovehalingssetta til calippere på biltema er samme merke som de på mekonomen.

Bremseskivene er bra men klossene er alt for hardere.

calippere...styr unna lekker som faen

jeg kjøpte en tenningsmodul der forige uke(229 kr) bare for å teste da gikk bilen dårligere på tomgang.

740 B230A.."under oppbygging edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med bla fjærene til biltema.

Lesjøfors fjærene mine har seget som bare faen, mens kappa biltemafjærer har holdt fasongen og stivheten perfekt i 3 år nå.

 

Men halogenlyspærer styrer jeg unna. Jeg trodde de var ok helt til jeg sammenligna med philips og GE pærer og da var det rett ut med biltemapærene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår