klyde2000 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Jeg lurer på å kjøpe meg noen nye felger på Audi'n min. Har noen erfaringer når det gjelder kjøp via for eksempel Interdekk eller lignende nettsteder som selger importerte felger billig? Holder de kvalitet eller er det bare dritt? Jeg har hørt et par historier om kolappsede felger og brukkne eiker.. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboquattro Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Alle felger duger til vanelig bruk... Selv biltemafelger! Alle felger må igjennom en form for godkjenning før de blir distrubitert. Så tror ikke du skal bekymre deg for det.. Problemet ligger i hvis man kjøper seg superfancy felger til skampris. Spesiellt dersom det er polerte kanter osv.. Disse begynner fort å flasse. Men er jo ikke noen tvil om at BBS er bedre enn biltema! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orkel Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Du får det du betaler for, Billige felger er som regel dårlig kvalitet, det kan innebære at felgene kan begynne å flasse, omformere seg, få sprekker osv, siden de tåler mindre enn skikkelige felger som bbs, oz osv. Men for all del, funker sikkert EN STUND.. har ikke erfart det selv annt en an andre har fortalt det osv. Siter Nå 00 Audi A4 1.9tdiQ x - 98 Audi A4 1.8tq (s4 look) X - 91 Audi 80 1.8s - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Kan få kjøpe de felga jeg selger xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Sorry, jeg går nok for 18" med mange eiker.. Synes dette ser sinnsyt bra ut... Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Gjør det, men hjelper om du kjøper merke-felger, fremfor replika felger. Gjerne legg av en 10 lapper ++ til felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Gjør det, men hjelper om du kjøper merke-felger, fremfor replika felger. Gjerne legg av en 10 lapper ++ til felger. Har budsjett på 15000 innen felger.. Så jeg får kikke litt rundt Tusen takk for alle svar. Jeg går nok for "ekte" og ikke replica!http://www.bilforumet.no/images/smilies/Chevy_anim.gif :chevy Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 får mye bra for 15 000 da, spesielt om du har satt av dette til bare felger, og dekk kommer i tillegg. Disse er vel ok om du skal ha mange eiker: TSW Pace, 3 lapper ca pr felg i 18" Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 TSW Pace, 3 lapper ca pr felg i 18" Men dog ikke fine på en audi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 hei du!om du skal ha skikelige bra felger til bilen,da ta en kikk her:http://www.martins.no/felger/felg-på-bil/felg-på-bil.aspx Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Men dog ikke fine på en audi.. ..men så ville han ha 18" med mange eiker :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 kjøp mine felger:) rh skrudde felger 8,5x17 foran og 9,5x17 bak skikkelig polert å bred kant på felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Da har jeg bestilt felger og dekk. Det ble disse: http://martins.no/felger/sortimentet/nitro-oxide.aspx 8.0x18 Jeg tror de blir rimlig fete på bilen:D Dekkene husker jeg ikke merke på, men de skulle vist være veldig bra (billig var de ikke:()! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg