Gå til innhold

Kadett E GSI Turbo

Ranger emnet


Enghracing

Anbefalte innlegg

  • Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke brukt noe som helst grunning under nei. Men har skjedd noe rart....for jeg har slipet opp en sprekk der og fylt igjen med glassfibersparkel....også har liksom den glassfibersparkelen kommet ut litt.... Rart ikke glassfibersparkel og lakk tåler hverandre da....

 

Silikon er grunnen. når du pusser på plast dannes det silikon, silikon er lakkens største fiende.

Vask med aceton før du grunner/lakker så forsvinner silikonen =)

- 90 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 89 Volvo 740 16-Valve Snurre

- 86 Volvo 740 Snurre cooler

- 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil.

Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
dettan e ikke no vanlig kadett dette er en monster kadett :) noe fremgang?

 

btw:likte toppen me tekstn:tannløs:

 

Takktakk. Monster kadett faktisk...hehe

 

Nei går litt tregt om dagen. SKal snart levere bunndelen til avbalansering. Så er ikek mye som står igjen faktisk. Å lage grenrør da...men det går jo fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg noen gjennomgående peiling på kadett, men hvordan blir det med godkjenning når den blir 4x4 da? :)

Dritfine aludeler btw!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på.

 

e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor.

bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com

SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk

opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk

wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk

http://www.skeie-motorsport.com

steinnes_racing@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på.

 

e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor.

bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com

 

Skulle gjerne gjort det. Men jeg har så mye og gjøre om dagen. Har tatt på meg litt mye jobb nå..hehe Så jeg har nok fremover. Skal jo ha sammen min egen bil også. Skal lage nytt grenrør til den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, virker som om du vet va du hjør på. stå på.

 

e du intreser i å kjene penger,??? vis te så kan du få lage innsug til gassere og eit grenrør til ein 2,0 gsi 20SEH til meg.. dette er til ein sugemotor.

bare send meg ein mail om du e intresert, og kor masse du skal ha, hehe.. steinnes_racing@hotmail.com

 

insug til gassere og grenrør fåes jo kjøpt i butikken.

sikkert billigere enn å få lagd custom.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjørt med turbo på motoren uten datasprut?

hvilket oppsett hadde du og hvordan funka det i såfall?

 

lurer litt på om oppsettet jeg har vil funke optimalt.

 

tengt og bruke 346 cc dyser fra calibra turbo eller ett sett med 315 cc dyser.

 

og bruke enten fuelrail fra calibra turbo eller orginalt med tilhørende bensintrykkregulatorer siden orginalt 8v bensintrykkregulator arbeider på litt mindre bensintrykk enn turboen 2.2-2.7 kontra 2.5-3.0.

har ca 9:1 i komp og har tengt og kjøre på inntil 1 bar i trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjørt med turbo på motoren uten datasprut?

hvilket oppsett hadde du og hvordan funka det i såfall?

 

lurer litt på om oppsettet jeg har vil funke optimalt.

 

tengt og bruke 346 cc dyser fra calibra turbo eller ett sett med 315 cc dyser.

 

og bruke enten fuelrail fra calibra turbo eller orginalt med tilhørende bensintrykkregulatorer siden orginalt 8v bensintrykkregulator arbeider på litt mindre bensintrykk enn turboen 2.2-2.7 kontra 2.5-3.0.

har ca 9:1 i komp og har tengt og kjøre på inntil 1 bar i trykk.

 

 

Jeg har kjørt rent sprut jeg nå. Og i førsten kjørte jeg med tillegs sprut. Så jeg har ingen aning om åssen det funker med orginal sprut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår