Gå til innhold

hvilke lykter????

Ranger emnet


kalven_racing

Anbefalte innlegg

siden det ser ut som alle bruker chrome lykter så vil gjør jeg det motsatte, liker helst å ha noe ikke så mange andre har;) Gjelder å gå nye veier for å skille seg litt ut i mengden. Regner med de kommer om en ukes tid.. Legger ut bilde når de er montert så kan folk si sin mening. smaken er som baken:P

 

har faktisk sett mest sorte lykter enn chrome av denne typen på en del passater, men blir nok bra ut uansett;)

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleyes hører til på bmw.. alt annet er jalla... jeg hadde det på bayern min ..men det blir lite aktuelt å klaske på d på familiebobla mi ihvertfall... jeg skal ha klarglass sort

 

Enig.. Angleeyes er BMW.. og BMW er digg :). Hehe.. har Passat nå da, og går som et skudd den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleyes hører til på bmw.. alt annet er jalla... jeg hadde det på bayern min ..men det blir lite aktuelt å klaske på d på familiebobla mi ihvertfall... jeg skal ha klarglass sort

 

Jeg kjører ikke med lys i ringene da det er mulig å bruke vanlige parklys i disse lyktene.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
siden det ser ut som alle bruker chrome lykter så vil gjør jeg det motsatte, liker helst å ha noe ikke så mange andre har;) Gjelder å gå nye veier for å skille seg litt ut i mengden. Regner med de kommer om en ukes tid.. Legger ut bilde når de er montert så kan folk si sin mening. smaken er som baken:P

 

Kommer det noe bilde snart da? Er spent på de der...:rolleyes:

Med vennlig hilsen

Crusty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må komme med min mening:

er fargen på bilen mørk, skal en bruke lyse lykter og detaljer (krom, sølvnetting i styling osv) slik at det blir lettere å få fram detaljer.

 

hvis bilen er lys, eller lett å se detaljer uten stor fargeforsjell på elementene, skal en bruke mørke detaljer/svarte lykter osv.

 

min mening er nok subjektiv, men jeg liker OVERHODET ikke krom på noe annet enn monstersykler, i panser/bagasjerom og potter. skal du ha lyse lykter på bilen din uansett, så ville jeg ha valgt andre lyse detaljer også (speilkåper, krom grill, krom lister rundt vindu osv)

 

ellers var det en pen bil. har samme felgene selv. (og skal kjøpe sorte lykter.. ;))

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.. Har bestemt meg att bilen min ikke skal ha noe crome... derfor vil jeg å ha mørke lykter... Tror det kan fungere bra.... Tror du det vil passe med mørke baklykter å da eller bør jeg beholde de røde... Drivi å sett på mørke, blake baklykter fra tyskland i dag...

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg.. Har bestemt meg att bilen min ikke skal ha noe crome... derfor vil jeg å ha mørke lykter... Tror det kan fungere bra.... Tror du det vil passe med mørke baklykter å da eller bør jeg beholde de røde... Drivi å sett på mørke, blake baklykter fra tyskland i dag...

 

jeg ville definitivt gått for svarte bak også. selv kjører jo jeg stasjonsvogn, og har ikke tatt meg råd til nye baklykter (tiden vil vise hva som skjer) men jeg har sota de. du kan jo selv dømme hvor pent du syns dette ser ut : http://i158.photobucket.com/albums/t82/hawkon88/Bilde046.jpg

 

selv syns jeg det gjorde bilen mye fetere, og jeg kommer sikkert til å kjøpe disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWR42J&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110

 

hvis jeg bytter bak, men første pri på lykter er svarte framme..:phatyo

- bmw 335i 86mod

- vw passat 99mod 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg ville definitivt gått for svarte bak også. selv kjører jo jeg stasjonsvogn, og har ikke tatt meg råd til nye baklykter (tiden vil vise hva som skjer) men jeg har sota de. du kan jo selv dømme hvor pent du syns dette ser ut : http://i158.photobucket.com/albums/t82/hawkon88/Bilde046.jpg

 

selv syns jeg det gjorde bilen mye fetere, og jeg kommer sikkert til å kjøpe disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWR42J&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110

 

hvis jeg bytter bak, men første pri på lykter er svarte framme..:phatyo

 

Så ikke så ille ut det der... vært en tur io forsen eller??? "ASAP"

Kommer nok til å få for svarte ja, se om jeg finner igjen de jeg så på ebay her.... helt mørke blanke glass...

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du bør gå for sorte lykter. Jeg kjøpte mine på tysk eBay til en bra pris. Mistet manuell høydejustering, men ellers var alt bolton og av bra kvalitet. Høydejusteringa går an å få til igjen med deler fra org. lyktene, men jeg gadd ikke å stresse med det :)

 

Jeg har sånne lykter, med Angel Eyes:

 

passatb5_blackae_detail1.jpg

 

De kan du får her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår