Gå til innhold

hvilke lykter????

Ranger emnet


kalven_racing

Anbefalte innlegg

skal bestille meg nye frontlykter men litt usikker på hvem jeg skal. hva synes dere.. dette er bilen.. hellakkert og senket etter dette men har ikke fått tatt noen bilder av den ennå..

PC290024.jpg

 

"]http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWK23J&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110[/url]

 

 

 

"]http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=DLVWK23&vg=11110&vgpath=Varekategorier/499/954/985/9290/11110[/url]

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier noe der... har egentlig vært bestemt på att jeg ikke skal ha crome detaljer på den... men fint å høre andres meninge... har ikke sett noen biler i det hele tatt med svarte lykter så er litt skeptisk til å kjøpe de

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror også de svarte kan bli pene... Får ei fin mørk svart sammen med grillen... er bare på bilde det er så mye svart da... bilen er lakkert rød helt ned nå.. Bestilte de svarte i dag så legger inn ett bilde av bilen med lyktene når de er montert..

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det ser ut som alle bruker chrome lykter så vil gjør jeg det motsatte, liker helst å ha noe ikke så mange andre har;) Gjelder å gå nye veier for å skille seg litt ut i mengden. Regner med de kommer om en ukes tid.. Legger ut bilde når de er montert så kan folk si sin mening. smaken er som baken:P

98 VW Passat TDI (solgt)

89 Audi 1.6 TD (solgt)

86 VW Golf 1.8 (spiker)

85 VW Golf 1.6 (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår