Gå til innhold

Understell til E30?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • 4 years later...
  • 4 weeks later...

jeg ville gått for koni og h&r 40/40... med 60/40 vil den bli altfor glatt i rævva... en bil som er litt høyere foran enn bak blir mer neutral... min er så lav bak+ stasjonsvogn at den er neutral mot understyrt... du kan alltid kontrollere understyring, det er bare å gå av gassen... det er det grommeste, det er ikke no kult når du må posjonere ut gassen i svingen fordi det slipper bak...

 

Og det er IKKE kult å stå med ei bunnpanne full av ingenting;) jeg har vært der...

2x 90' BMW E30 318iS MTECH II (en rød og en svart)

91' og 89' BMW E30 318iS Touring (solgt)

 

85' BMW E30 327i(x) 86' BMW E30 318i(x)

87' BMW E30 320i(x) 84' BMW E30 323i(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gått for koni og h&r 40/40... med 60/40 vil den bli altfor glatt i rævva... en bil som er litt høyere foran enn bak blir mer neutral... min er så lav bak+ stasjonsvogn at den er neutral mot understyrt... du kan alltid kontrollere understyring, det er bare å gå av gassen... det er det grommeste, det er ikke no kult når du må posjonere ut gassen i svingen fordi det slipper bak...

 

Og det er IKKE kult å stå med ei bunnpanne full av ingenting;) jeg har vært der...

 

det høres ut som du har det ganske kjipt når du kjører. btw er mye lettere og kontrolere overstyring enn understyring mener nå jg da. har sjøl e30 325 og den er bygget for drifting da, men den er deilig og kjøre med. har coilovers og 120mm senk jg da.

 

mvh

thorbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres ut som du har det ganske kjipt når du kjører. btw er mye lettere og kontrolere overstyring enn understyring mener nå jg da. har sjøl e30 325 og den er bygget for drifting da, men den er deilig og kjøre med. har coilovers og 120mm senk jg da.

 

mvh

thorbjørn

 

 

Hehe... åssen hjul bruker du a? bilen din må vel hvile på bunnpanna? selvfølgelig er det lettere å kontrollere overstyring når du klarer 40 igjennom langsvingen på rudskogen:) åssen foringer har du a? Stål eller;)

 

Jeg kjører ikke med plastikkhjul jeg veitu...

2x 90' BMW E30 318iS MTECH II (en rød og en svart)

91' og 89' BMW E30 318iS Touring (solgt)

 

85' BMW E30 327i(x) 86' BMW E30 318i(x)

87' BMW E30 320i(x) 84' BMW E30 323i(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår