Beinet1 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Synes synd på denne karen her: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=233460 Foreldrene nekter han å bruke penger på registerrembytte siden de synes det koster for mye. Faren sier at det ikke er noe vits i å bytte den før den begynner å hyle. Makan til idioti! Folk er rare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 For det blir sikkert mye billigere om det ryker. Gniene foreldre ihvertfall. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hehehe, er det mulig! Vent til den ryker, hva er dyrest da? Ny topp/ventiler og kanskje stempler? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Regreimen på brutterns Passat 20v røyk pga at apekattene på Jessheim Auto "glemte å bytte den" på forrige service. Regningen kom på over 50 laken, 20 ventiler, 4 stempler, borring, kammer osv...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Får håpe faren tar den ekstra kostnaden hvis den ryker da. Vet ikke hvordan det er på den bilen, men det kan fort bli ganske stygt når den ryker... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Synes det er et større WTF at foreldrene legger seg oppi hva sønnen bruker sine penger til på sin bil... Men det er kanskje bare meg. Bedre blir det ikke av at inleggeren heter Sal29 :hvaskjera Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Synes det er et større WTF at foreldrene legger seg oppi hva sønnen bruker sine penger til på sin bil... Men det er kanskje bare meg. Bedre blir det ikke av at inleggeren heter Sal29 :hvaskjera Men hvis det er tilfellet at hunn er 29 så sier vel det mer om henne enn om foreldra hehe.. Hadde jeg vært henne så hadde jeg tatt lang fart og driti i hva foreldra mine mente å brukt penga mine på det jeg ville, noe jeg forøvrig gjør den dag i dag. hehe... Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 "remind them that a passat isnt an american car" :D "You don't know my parents. They open my mail, snoop in my room, look at my bank statements, etc when I'm at college." :hvaskjera EDIT: "Originally Posted by 1.8Tttturbo how old r u sal29?" It really doesn't matter because overbearing anti-semitic parents have a tendency to arrest your psychological and social development. Dette får meg til å tro at det er et forum-troll... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Regreimen på brutterns Passat 20v røyk pga at apekattene på Jessheim Auto "glemte å bytte den" på forrige service. Regningen kom på over 50 laken, 20 ventiler, 4 stempler, borring, kammer osv......Borring pga kamreimbrudd????? Greit at det er et VAG produkt men....:spin Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Borring pga kamreimbrudd????? Greit at det er et VAG produkt men....:spin Ble riper i sylinderveggene fra ventilene når hode på de falt av. De 4-cyl 20v motorene har veldig små klaringer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg