Olsen_nissan Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Enig der. Vet ikke om det er vanesak eller hva det er, men jeg liker det ikke. Var ikke vanlig kjøp og salg i forumet oppe for ikke lenge sida igjen ? Det nye komm sammen med det nye forumet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 ønskes kjøpt har du dette problemet ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 har du dette problemet ennå? Jeg hadde dette probemet for noen minutter siden i nyeste opera Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 har du dette problemet ennå? nei, nå kommer jeg ikke lenger enn steg 2/3, nå går det ikke ann og velge kategori heller Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 har ikke noe negativt og si om de nye kjøp og salg sidene, men hadde det vært et alternativ og ha oppe den gamle delen fram til det nye funker som det skal? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 har du dette problemet ennå? ja, får stadig opp "Du har inte behörighet för denna begäran!" hver gang jeg prøver og legge ut, gjør jeg noe feil? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Tar jeg feil hvis jeg sier at det har vært forum-K&S, egen K&S, deretter forum-K&S og nå tilbake til egen K&S? Hvorfor så mye bytting, egentlig? Kom over en gammel tråd der folket ikke likte "nye" K&S, som da var en egen K&S (slik vi har nå igjen), men jeg husker også at folk ikke likte K&S i eget forum da det kom rundt 2006. Folk klager visst uansett. Kjøp og salg virker fremdeles ikke ordentlig i Opera, forresten. Får ikke opp "Tilfeldige" og "Nye" annonser. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 folk klager hele tiden uansett. det er så mange medlemmer her og vi vet med den kunnskapen vi har ved å ha startet og driftet dette forumet i over 5 år at alle kan ikke bli fornøyde. det er stadig uenigheter på forumet...takk gud for det :p som nevnt tidligere, kuttet vi ut den gamle k&s-delen da den hadde for mange bugs i seg...veldig mye av grunnen var innloggingsproblemer. dette er nå løst med ny og bedre software. Vi som driver BF er nok mye mer opptatt av fremtidlig drift en det en vanlig bruker er. vi mener bestemt at denne modellen vi har laget er mer riktig for fremtiden. 90% av "kritikken" omhandler vanesak og er veldig lite konstruktivt. annet er småbugs, men de tilbakemeldingene kommer som bestilt slik at vi får rettet på. om en stund er ikke dette noe problem. og for dem som ikke har fått det med seg ennå, ja den nye k&s har kommet for å bli, men se opp for små endringer underveis. k&s-forumet blir slettet 01.05.07 ha en god kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja, får stadig opp "Du har inte behörighet för denna begäran!" hver gang jeg prøver og legge ut, gjør jeg noe feil? Hva slags merke/modell får du dette problemet i? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ønskes kjøpt interiør er det jeg får detta på Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ønskes kjøpt interiør er det jeg får detta på nåååå daaaa? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 der gikk det gitt ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 er deler lagt inn under biler til salgs nå??? delekategorien er jo borte... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Er det så vanskelig? http://www.bilforumet.no/kjopsalg/index.php?cat=3 Er 2 kategorier under selges.. Og begge ser man straks.. Biler Bilstereo Deler Felger & dekk Styling Torget Tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Nå er ikke jeg den mest aktive brukere på forumet, men detblir litt overkill å ha merker og type bil inne på K&S. Liker at det er mer oversiktelig siden man ikke drukner i "bump" konstant. I stedet for å ha audi 80,90,100,200,A4 etc etc så holder det med en audi kategori tror jeg. Mine to kroner i saken Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg