Cheron Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Den styrer lyset i bassen.. Og evt dioder om jeg velger å koble til sånt :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by ALJ_GSi bare å ta en liten tur ned til lillestrøm det hvor? hehe. hvor i lillestrøm that is. bor i Lørenskog så funker jo greit å ta meg en tur. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 solheimsgata 7, rødt hus ved siden av avis budbil. er i lokalene over peis foretningen der. gå inn døra det er masse cerwin +++++ stickers på. jeg er der ikke i dag og i morgen, men til uka er jeg der. skal bygge en kul bass kasse og det må jeg nesten gjøre hjemme. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Har nu mekket en liten hjemmeside der jeg har lagt ut bilder av bilen og bilstereobygginga.... http://home.online.no/~leifesol/index.cfm Siden er under bygging!! BIlder kommer inn der fortløpende.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by ALJ_GSi solheimsgata 7, rødt hus ved siden av avis budbil. er i lokalene over peis foretningen der. gå inn døra det er masse cerwin +++++ stickers på. jeg er der ikke i dag og i morgen, men til uka er jeg der. skal bygge en kul bass kasse og det må jeg nesten gjøre hjemme. Skal nok klare å finne fram. men kommer ikke før til uka. må ta det på fridagen min. altså neste onsdag. hvis du evt ikke er der på kveldstid. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 onsdag passer perfekt. er der fra 11.30 og utover Cheron: ser du det var ikke vanskligere å få ut bildene :D du skal ha mye skryt for bygginga av den bilen. den er rå bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Takk takk :) Siste bilder fra hvordan bilen er kommer nå :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Oppdatert og ferdig i første omgang! :D http://home.online.no/~leifesol/index.cfm Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Pent! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Vel.... En liten oppdatering på gang.,.. :) 16 ventilers maskin er kjøpt.... Likeså 2 elektriske Recaro sportstoler :) Bilder kommer litt senere i dag!!! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Nice! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Vurderer sparkepanel i BMW'n. Så jo ikke så dumt ut liksom! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Oppdatert :) http://home.online.no/~leifesol/index.cfm Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Da er nye forseter montert i bilen :D Deilig deilig sportseter :) Bilder kommer forhåpentligvis i morgen.. Skal bare vaske kjerra før jeg tar bilder ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Nå er hjemmesiden oppdatert med nye bilder under RECAROSTOLENE. Hvordan vi har laget understell og fått montert alt er lagt ut! Er rimelig fornøyd. Sittekomforten har økt betraktelig ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg