Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet


Cheron

Anbefalte innlegg

Originally posted by remster

da funka alt av lys og brytere på golfen til Leif, han var og hilste på meg i dag og etter litt studering av div problemer så fant man ut at selve hovedlysbrytern som utgjorde den store feilen. så nå funker stort sett alt som det skal. bortsett fra litt kontakt problemer i ene parklys pæra. gikk ganske bra ja. men ikke så bra som min :P testa vel ikke så mye nå at det gjorde noe heller.

Men det får man ta en annen gang. hyggelig å endelig hilse på deg i hvertfall. hehe. bare få til pils snart og nå så :P

 

Har sitti og kost meg med hele tråden nå.. flott prosjekt Cheron.. håper fordeleren og tennpluggkablene osv kommer til nytte..

Og Remster: Hva er det med deg og pils? :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Vantage

 

Har sitti og kost meg med hele tråden nå.. flott prosjekt Cheron.. håper fordeleren og tennpluggkablene osv kommer til nytte..

Og Remster: Hva er det med deg og pils? :D

 

 

liker du ikke pils kanskje ? :op neida, vil bare ha med cheron ut på en pils. var ute og koste meg på byen i går og :P pils er alltid digg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

 

 

liker du ikke pils kanskje ? :op neida, vil bare ha med cheron ut på en pils. var ute og koste meg på byen i går og :P pils er alltid digg.

 

Fullstendig enig :D Ittno er som en kaaald pils ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår