Cheron Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Gjelder det meg og den 31 oktober??? Jezus... en hel kveld uten mobilen??? Satan... Stakk på jobb!! Talas! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hehe... Nei det går fint nede på motorklubben..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Sånn.. Måtte bruke dagen på jobben til noe fornuftig ;) Har nå ribbet bilen for baksete, teppe og dritt... Skal klargjøres til å bygge basskasse i reservehjulsbrønnen.. Støpe med glassfiber og epoxy.. Detta blir saker :) Skulle bare hatt et varmt og godt verksted å stå i :( Får gjøre det beste ut av situasjonen! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hvis du skal kjøre tyske stukket. Vals skjermene maks ut, sett på g60 skjermbredere som du varmer og kutter kanten på. Kjøpe 9x14 med 215 dekk. Da snakker vi om noe som ser kult ut :) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 hehe :) Har planer om å gjøre den ganske så enkel ;) 16 toms felger og litt mer senking foran... Tror det holder jeg ;) Ny grill kommer på i slutten av oktober :) Klare lykter likeså.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Har nå fått tegnet basskassa i autocad.. (nei, jeg kan ikke, fikk en kompis til å tegne) :) Begynner på mandag med å handle inn nødvendinge MDF plater, glassfiber og epoxy.. Dette blir bra! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Til orientering: Sånn ser det ut i dag! Neste bilde skal være et påbegynt bilstereoprosjekt :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Sånn... Da skjer det noe her..... Fått tak i et avskjær av en glassfiberdunk som passer oppi reseverhjulsbrønnen.. Glassfiber ramma blir stiva opp, og festet med byggeskum. Blir lagt et lag med glassfiber i bunn i kassa for å gjøre det tett. Høyden blir også redusert til ca halvparten. Skal regne på volumet når jeg har fått tilpassa omkretsen :) Sånn kan det gjøres for å få en 12" oppi brønnen... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Enda en Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Har en del jobb igjen da... Men dette er jo bare kos! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 gleder meg til å se fortsettelsen :D Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Sitter her og leker med tanken om å bytte kam.. Siden jeg driver med bilstereo, så vil det bli litt extra vekt baki der. Blir litt dødt med original GTI maskin da... HVA: må jeg gjøre for å bytte kam? HVA: koster en godkjent kam til gatebruk? HVEM: selger sånne? MYE: stress? NOEN: som har en til salgs? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Da var dagens bilde lagt inn.. Ikke så mye forskjell fra i går. Måtte kutte ned diameteren litt. Fra 60 cm til 58 cm. For å få en bedre passform. Skal regne litt på volumet etterpå. Som dere ser har jeg skjøtet den. Blir vel til at jeg støper fast hele glassfiberramma til hjulbrønnen i morgen.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Så går vi videre... :) Har nå støpt kassa fast i brønnen. Fjernet den dumme bolten som er i veien :) Neste steg kommer! Følg med! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg