Gå til innhold

Første Streetmeet Ingierstrand - -> 26 mai <- Spread the word!

Ranger emnet


Fres

Når?  

65 stemmer

  1. 1. Når?

    • 5 Mai?
      28
    • 26 Mai?
      18
    • Før!
      20


Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er det med ingierstrand som er så magisk? jeg syntes det er ett tragisk sted.

 

men jeg er ikke så innterisert av å se original biler spole enten på forhjul/bakhjul og da med kun ett hjul som det ryker av.

 

kan ikke noen prøve å dra igang ettt treff med kun tre dagers opprop, så det blir kun fem biler som møter opp?

 

streetmeet er oppbrukt, se bare selv på det realcar arrangerte idag, det var ikke mange der når jeg var der, og da var høyde punket sangen "my boobs are okay", og mustangen til en kamerat av meg!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
sist jeg sjekket prøvde du og dra igang ett treff på få dagers varsel. og det ble jo.... drit dårlig!

 

klarer ikke "follo guttas" biler å kjøre lengre en tur-retur garasjen-ingierstrand-garasjen?

 

Vi driter i hva du mener om treffet. Så enkelt er det. Istedenfor å sitte på data'en å kritisere det vi har av treff, så burde du kanskje bruke litt mer av tiden din på bedre ting!

Ingen har bedt deg om å fylle opp tråden med søppel vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driter i hva du mener om treffet. Så enkelt er det. Istedenfor å sitte på data'en å kritisere det vi har av treff, så burde du kanskje bruke litt mer av tiden din på bedre ting!

Ingen har bedt deg om å fylle opp tråden med søppel vet du :)

 

Ikke sant, å hadde det vært no tæl i'n så hadde han kanskje tatt initiativ til Streetmeet et annet sted, siden han er så missfornøyd med Ingerstrand. Eller hva volvo_sleeper???

Hadde du bare møtt opp i det hele tatt så kanskej du hadde hatt litt bedre grunnlag til å bitche på. Eller....????

Om du ikke like ingerstrand så bare hold deg borte da og la andre få lov til å ha det morro, så kan du sitte forran pc'n å gnu og la Audi'n din støve ned i garasjen.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det!!!

 

Ehhh... dårlig oppmøte ??? Hvor var du ?

Streetmeet ingerstrand 26.05.07 (2)

 

Er for øvrig jeg som spiller musikken du hører i bakgrunnen på det første klippet, stod på andre siden av plassen.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanke huske supraene og skylinene spola på et hjul sist... å hvertfall ikke dogden jeg måtte ta med mer kjølevann til :p

 

do it..

 

doit.gif

 

 

Do it...Haha. Så Starsky/Hutch i går, fy faen som jeg lo. Knallfilm.

 

Kan ikke huske at jeg så en eneste normalbil uten sperre som sleit utpå "banen" forrige streetmeet. Hadde enda karen hatt gode argumenter, men når han sprer løgn blir det jo for dumt.

Er høyere nivå på biler og kjøring på ingierstrand enn det er de fleste andre steder i landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å arrangere streetmeets ett annet sted er uaktuelt? hva skjedde med "Streetmeets hver annen uke"? noen som endelig fant ut at det bare ble tragisk? vet ikke om noen av dere var på skedsmohallen når det var mest folk der, eller på obs i lillestrøm? det er det man kan kalle streetmeet. det som er på ingierstrand blir litt for lite syntes jeg. dessuten så er det av null interesse og se på en fiesta luske rundt med dxekk hyl ifra ene hjulet.

 

men kan ikke noen forklare hva som har skjedd med dette forumet da kritikk ikke tolereres lenger, eller hva? diskusjonsforum ble om til ett diktator forum hvor kun en persons mening er akseptabelt.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å arrangere streetmeets ett annet sted er uaktuelt? hva skjedde med "Streetmeets hver annen uke"? noen som endelig fant ut at det bare ble tragisk? vet ikke om noen av dere var på skedsmohallen når det var mest folk der, eller på obs i lillestrøm? det er det man kan kalle streetmeet. det som er på ingierstrand blir litt for lite syntes jeg. dessuten så er det av null interesse og se på en fiesta luske rundt med dxekk hyl ifra ene hjulet.

 

men kan ikke noen forklare hva som har skjedd med dette forumet da kritikk ikke tolereres lenger, eller hva? diskusjonsforum ble om til ett diktator forum hvor kun en persons mening er akseptabelt.

 

Det er forskjell på å bare rakke ned og komme med fornuftige innspill. Men siden du tar deg så nær, så prøv å vis at du gidder, å skjekk om det er no interesse for andre steder å ha streetmeet og få igang ett streetmeet da!

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men å arrangere streetmeets ett annet sted er uaktuelt? hva skjedde med "Streetmeets hver annen uke"? noen som endelig fant ut at det bare ble tragisk? vet ikke om noen av dere var på skedsmohallen når det var mest folk der, eller på obs i lillestrøm? det er det man kan kalle streetmeet. det som er på ingierstrand blir litt for lite syntes jeg. dessuten så er det av null interesse og se på en fiesta luske rundt med dxekk hyl ifra ene hjulet.

men kan ikke noen forklare hva som har skjedd med dette forumet da kritikk ikke tolereres lenger, eller hva? diskusjonsforum ble om til ett diktator forum hvor kun en persons mening er akseptabelt.

 

Det er ikke uaktuellt, men hver bidige gang man har streetmeet et annet sted i oslo-området blir det torpedert av naboer og politi. På ingierstrand plager vi ingen, og ingen plager oss.

Det er da bare å komme med forslag, men de fleste plasser er prøvd. Skedsmohallen og Ikea var bra det, men tidene forandrer seg. Er en grunn til at det er slutt på de treffene, nemlig politi og naboer.

Det er da sjelden fiestaer o.l herjer på ingierstrand, de faste er diverse Supra, Skyline, BMWer, 200SXer og en Dodge. Er høyt nivå på både biler og sladding generellt.

Personlig er jeg for lite på nett til å kunne kommentere siste avsnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do it...Haha. Så Starsky/Hutch i går, fy faen som jeg lo. Knallfilm.

 

Kan ikke huske at jeg så en eneste normalbil uten sperre som sleit utpå "banen" forrige streetmeet. Hadde enda karen hatt gode argumenter, men når han sprer løgn blir det jo for dumt.

Er høyere nivå på biler og kjøring på ingierstrand enn det er de fleste andre steder i landet...

 

Det er veldig sant, for er ikke mange der som bare fjoller rundt utpå plassen på ingerstrand.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår