Birkelund Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 hei har planer om å kjøpe meg disse tåkelysa fra ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-04-VW-GOLF-GTI-MK4-OEM-CLEAR-FOG-LIGHTS-GRILL-LAMPS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ006QQitemZ160089128947QQrdZ1 men så lurer jeg på om det er noen som har noen erfaring med denne bryteren. den ser jo helt original ut. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Euroswitch-Euro-Headlight-Switch-Jetta-Golf-Passat-MK4_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ004QQitemZ140088061648QQrdZ1 Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hei har planer om å kjøpe meg disse tåkelysa fra ebay:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-04-VW-GOLF-GTI-MK4-OEM-CLEAR-FOG-LIGHTS-GRILL-LAMPS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ006QQitemZ160089128947QQrdZ1 men så lurer jeg på om det er noen som har noen erfaring med denne bryteren. den ser jo helt original ut. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Euroswitch-Euro-Headlight-Switch-Jetta-Golf-Passat-MK4_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ004QQitemZ140088061648QQrdZ1 Skal fungere fint den der. "... European Headlight Switch (usually called a "Euroswitch") will give you full control over your City Lights, Parking Lights and Fog Lights (Front AND Rear fog lights where available)." Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Problemet er: I tyskland og egentlig ellers i europa er det ikke påbudt med kjørelys, så de bryterne der er ofte stilt slik at kjørelysa ikke skrur seg på av seg selv.. Måtte bytte bryter på en audi a6 jeg importerte fra belgia... mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Annen ting er at de tåkelysa der er ren crap! Kjøp hella så slipper du at reflektorne smelter etter noen dager og dårlig passform.. :) Bare et tips Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Problemet er:I tyskland og egentlig ellers i europa er det ikke påbudt med kjørelys, så de bryterne der er ofte stilt slik at kjørelysa ikke skrur seg på av seg selv.. Måtte bytte bryter på en audi a6 jeg importerte fra belgia... mvh Har en slik bryter i min Golf IV, og kjørelysa funker fortsattbabyhmm? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Problemet er:I tyskland og egentlig ellers i europa er det ikke påbudt med kjørelys, så de bryterne der er ofte stilt slik at kjørelysa ikke skrur seg på av seg selv.. Måtte bytte bryter på en audi a6 jeg importerte fra belgia... mvh "... An absolute MUST HAVE for those disabling DRLs (Daytime Running Lights)." Vil nok også henge meg på at Hella er bedre, men du får hva du betaler for. Får jo tak i billige Hella fra det store utland også ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Ok.. Kjempegreier da. Lurer på om ikke jeg skal bestille en slik selv da. Er jo langt bedre enn en egen bryter et annet sted.. :) Men gå for hella.. Og kjøp først som sist philips bluevision h3, h1 og h4. blir myyye penere :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Noen som vet hva bryteren koster hos Møller? Slipper hvertfall slik det er på MKIII, der må man kjøpe hele driten med dimmer til dash`n og justering på lyktene. Om jeg ikke husker helt feil var det rundt 1500,-. Forresten, noen som kan forklare meg forskjellen m/u fjernstyring på Hella lyktene? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Med fjernstyring slipper du å legge kabel gjennom torpedoveggen.. :) ikke verdt pengene.. Mere stabilt med kabel vil jeg tro :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Mener bryteren koster rundt 1600,- på Møller. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Med fjernstyring slipper du å legge kabel gjennom torpedoveggen.. :) ikke verdt pengene.. Mere stabilt med kabel vil jeg tro :) Er dette noe som da kobles inn på den orginale bryteren, eller blir det èn bryter i tillegg? Må vel være et orginalt uttak i motor-rom til tåkelys, eller? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Er dette noe som da kobles inn på den orginale bryteren, eller blir det èn bryter i tillegg?Må vel være et orginalt uttak i motor-rom til tåkelys, eller? Nøyaktig det jeg funderer på også... har byttet bryter men hvor skal ting kobles? Har egen tråd på det der om noen har peiling: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=161735 Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hei. har du kjøpt bryter til tåkelysene. har 2 ekstra fjernstyringer til tåkelys sett fra hella. hvis du er interesert. det eneste du trenger å gjøre er og koble ledningene på + og - inni tåkelysene. legge ledningene fint opp til batteriet. stripse fast den trådløse sensoren der, og koble til + på batt, og jorde den andre ledningnene. så får du en ekstra liten kontroll der du kan slå av og på lysene har dette selv. funker strålende. koblet opp på 5 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hei. har du kjøpt bryter til tåkelysene.har 2 ekstra fjernstyringer til tåkelys sett fra hella. hvis du er interesert. det eneste du trenger å gjøre er og koble ledningene på + og - inni tåkelysene. legge ledningene fint opp til batteriet. stripse fast den trådløse sensoren der, og koble til + på batt, og jorde den andre ledningnene. så får du en ekstra liten kontroll der du kan slå av og på lysene har dette selv. funker strålende. koblet opp på 5 min. Problemet blir jo at det blir enda en bryter, og dem vil vel ikke slå seg av når man setter på fjernlys osv. Peneste er jo og ha den på den orginale. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 takk for mange gode svar. ja tror kanskje at jeg burde gå for hella ja. noen som vet hva man kan få de for fra utlandet et sted? Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg