Gå til innhold

Flere enn meg som liker det nye utseende?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai ai ai.. :-\

 

Web og HTML (eller SGML for de som vil være sære) ble jo laget for å kunne vise innhold dynamisk. Jeg synes da ikke noe om å bli tvangsforet med ei tynn stripe midt på skjermen når dette like godt kunne vært dynamisk.

 

Hadde vært greit om all CSS var ekstern slik at det blir lett for meg å kjøre min egen.

 

Fargene er for meg ufordraglig. Google text-ads er noe dritt.

Alt som har med progid:ImageTransform er også fy-fy og burde ikke brukes IMO. Bruk IE7 hvis du absolutt må bruke IE.

 

BTW: Ser også ut som siden er designet for 820px ikke 1024.

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig det nye utseende! Veldig uvant, men det venner jeg meg nok fort til!

 

Men, er det ikke noe bilstereo salgsside på kjøp/salg? Jeg får det hvertfall ikke opp

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med fargen å gjøre, tror jeg. For merker at sida "flytter" på seg. Slik at noen ganger er kontrollpanel-knappen -> logg ut-knappen i det grå feltet/linja og noen ganger i det blå feltet under.

 

Correct me if I'm wrong.. Er dette som skjer med meg...

 

Edit: Får denne feilmeldingen noen ganger. Og etter det, skjer det at knappene ikke er på den grå linja..

 

" <!-- #ad { height: 200px; cursor: hand; } img { border: 0; } #HeadingSilver a, #HeadingSilver a:visited { color: #336699; text-decoration: none; } #HeadingSilver a:hover { color : #3399CC; text-decoration : underline; } #HeadingSilver { width : 820px; height : 131px; font-family : Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif; font-size : 10px; color : #336699; backgrou "

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai ai.. :-\

 

Web og HTML (eller SGML for de som vil være sære) ble jo laget for å kunne vise innhold dynamisk. Jeg synes da ikke noe om å bli tvangsforet med ei tynn stripe midt på skjermen når dette like godt kunne vært dynamisk.

 

Hadde vært greit om all CSS var ekstern slik at det blir lett for meg å kjøre min egen.

 

Fargene er for meg ufordraglig. Google text-ads er noe dritt.

Alt som har med progid:ImageTransform er også fy-fy og burde ikke brukes IMO. Bruk IE7 hvis du absolutt må bruke IE.

 

BTW: Ser også ut som siden er designet for 820px ikke 1024.

 

Ser ulempen med at siden ikke er dynamisk. Ideelt sett skulle den hatt en min og en max bredde. Jeg sitter med 1920x1200 på en 24" widescreen skjerm, og rent personlig vil jeg heller ha en tynn stripe med tekstlinjer jeg klarer å lese, enn å ha én linje pr. avsnitt. Dessverre er ikke alle malene til forumet like dynamiske, og det å gå igjennom absolutt alle og renskrive til dynamisk og semantisk korrekt og validerende html med ekstern css er et årsverk. Tro meg, jeg hadde lyst, men det var dessverre helt urealistisk :(

 

Når det er sagt, sjekk om du kan endre stil på forumet da vel. Ligger en nedtrekksmeny helt nederst tror jeg...

 

Den er forøvrig designet for 1024. 820px forum og plass til en stripe reklame på hver side. For selv om du hater google ads så er det takket være de og andre bannerannonser at du har et forum å henge på. Det koster mange tusen i måneden å hoste et så stort forum, og jeg skjønner ikke at noen fremdeles klarer å klage på litt annonser. Sånn som designet er i dag så skiller de seg klart og tydelig fra resten av forumet, så med litt trening blir de helt usynlige.

 

Men nok om det :) Til dere som liker det nye designet, tusen takk! Marius har gjort en formidabel jobb med å implementere masse nye funksjoner som jeg har fått pynte litt på. Vi har ikke tatt helt av, for vi vet at dere var glade i det gamle forumet. Men litt fjongt ville vi jo at det skulle bli. Virker som vi har lykkes utifra feedbacken hvertfall. Tusen, tusen takk :)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det fleste andre her liker jeg det nye utseendet veldig bra.

 

Bare et lite forslag når det gjelder artikkel-siden du kommer til når du klikker på "artikler" i menyen på toppen (http://www.bilforumet.no/forumdisplay.php?f=1135)

 

Sånn det er nå virker siden litt tom. Du ser kategoriene, tre nye artikler, og så er det en lang hvit side nedover uten noe noe mer innhold på bortsett fra boksene til høyre. Hadde det vårt mulig å fått til at denne siden viste flere artikler, f.eks fylte opp siden med nye artikler istedenfor kun tre stykker. Bare en tanke...

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ulempen med at siden ikke er dynamisk. Ideelt sett skulle den hatt en min og en max bredde. Jeg sitter med 1920x1200 på en 24" widescreen skjerm, og rent personlig vil jeg heller ha en tynn stripe med tekstlinjer jeg klarer å lese, enn å ha én linje pr. avsnitt. Dessverre er ikke alle malene til forumet like dynamiske, og det å gå igjennom absolutt alle og renskrive til dynamisk og semantisk korrekt og validerende html med ekstern css er et årsverk. Tro meg, jeg hadde lyst, men det var dessverre helt urealistisk :(

 

Når det er sagt, sjekk om du kan endre stil på forumet da vel. Ligger en nedtrekksmeny helt nederst tror jeg...

 

Den er forøvrig designet for 1024. 820px forum og plass til en stripe reklame på hver side. For selv om du hater google ads så er det takket være de og andre bannerannonser at du har et forum å henge på. Det koster mange tusen i måneden å hoste et så stort forum, og jeg skjønner ikke at noen fremdeles klarer å klage på litt annonser. Sånn som designet er i dag så skiller de seg klart og tydelig fra resten av forumet, så med litt trening blir de helt usynlige.

 

Men nok om det :) Til dere som liker det nye designet, tusen takk! Marius har gjort en formidabel jobb med å implementere masse nye funksjoner som jeg har fått pynte litt på. Vi har ikke tatt helt av, for vi vet at dere var glade i det gamle forumet. Men litt fjongt ville vi jo at det skulle bli. Virker som vi har lykkes utifra feedbacken hvertfall. Tusen, tusen takk :)

 

Misforstå meg rett, jeg setter stor pris på hva gutta har gjort for forumet. Google ads er et onde som jeg kan leve med.

Ang. det med å bytte stil på forumet i nedtrekksmenyen; dette var noe av det første jeg prøvde, men nei.

Synd. Dette er nemlig mulig på VWAudi-Club forumet. Med godt resultat spør du meg (jeg kan også velge om jeg vil ha dynamisk bredde eller ikke også). For den saks skyld så er det med nåværende løsning ikke mulig å få noe smalere enn 820px heller.

 

Jeg kan ikke skjønne at du synes det er helt greit å kun bruke 820px av din 1920px brede skjerm? Da har du 1100px til overs...?

 

Gi meg i det minste flere valg ang. farger... Baby-blå er ikke min favoritt. :-) Det er så... Svenskt?

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, jeg setter stor pris på hva gutta har gjort for forumet. Google ads er et onde som jeg kan leve med.

Ang. det med å bytte stil på forumet i nedtrekksmenyen; dette var noe av det første jeg prøvde, men nei.

Synd. Dette er nemlig mulig på VWAudi-Club forumet. Med godt resultat spør du meg (jeg kan også velge om jeg vil ha dynamisk bredde eller ikke også). For den saks skyld så er det med nåværende løsning ikke mulig å få noe smalere enn 820px heller.

 

Jeg kan ikke skjønne at du synes det er helt greit å kun bruke 820px av din 1920px brede skjerm? Da har du 1100px til overs...?

 

Gi meg i det minste flere valg ang. farger... Baby-blå er ikke min favoritt. :-) Det er så... Svenskt?

 

Vi gadd ikke tilpasse de gamle templatsene for den gamle stilen fordi noen få brukere vil ha det.

 

Har editert godt over 100 av dem. Det er detta som har tatt det meste av tiden. Så muligheten for å få den gamle stilen er fjernet og den kommer ikke tilbake før det er forsvarlig å gjøre det for morro skyld :) For å følge utviklingen på forumet så trenger vi å tenke litt mere kommersielt en akuratt hva du kunne forventa deg fra en mindre side. Det er en sinnsyk kostnads økning som vi nå går igjennom med tanke på alt nytt utstyr vi trenger. Personlig har jeg ikke flere hundre tusen å legge ut for BF så vi er veldig avhengi av annonseinntektene. Like mye som VG er :D

 

At det i det hele tatt går ann å irritere seg over tekst på internett er jo helt utrolig. Det er som å scrolle på forsiden av VG og se en artikkel du ikke liker, øya leser videre. Man irriterer seg ikke over det? Ikke rart det er krig i verden.

 

Dessuten er det flere ganger det ligger veldig nytt informasjon i Google annonsene som er veldig verdig å trykke på.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det fleste andre her liker jeg det nye utseendet veldig bra.

 

Bare et lite forslag når det gjelder artikkel-siden du kommer til når du klikker på "artikler" i menyen på toppen (http://www.bilforumet.no/forumdisplay.php?f=1135)

 

Sånn det er nå virker siden litt tom. Du ser kategoriene, tre nye artikler, og så er det en lang hvit side nedover uten noe noe mer innhold på bortsett fra boksene til høyre. Hadde det vårt mulig å fått til at denne siden viste flere artikler, f.eks fylte opp siden med nye artikler istedenfor kun tre stykker. Bare en tanke...

 

Vi har tenkt å ha 9 artikler der snart. Vi må bare få i gang server parken vår her oppe :D Det har mye med load og gjøre skjønner du :D Noe man merker ikke er helt konge noe. 'Server is to busy at the moment'

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår