Gå til innhold

Flere enn meg som liker det nye utseende?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ting til som er veldig uvant; at sub-forumene nå ligger i alfabetisk rekkefølge, noe de ikke gjorde før...

 

Helt enig med deg her. Var så vant til og scroole langt ned for media forum og nesten rett over var OT..:ahahahhaha:

 

Men mere svensk på kjøp og salg:

Stand:

Inga

 

Vet ikke om det er ho inga du referer til eller hva, men det står hvertfall.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om du kan spesifisere litt hva du mener med "jalla-preg". Litt vanskelig å gjøre endringer basert på den informasjonen der ;)

 

ja var litt dårlig info, nei det jeg mener er hovedsakelig fargene, først og fremst den blåfargen. Er liksom ikke noe stil over det hele, oppsettet på selve siden er ikke så veldig anderledes enn det gamle men ser ingen forbedring på det området i forhold til før, men men alt er en smaksak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var litt dårlig info, nei det jeg mener er hovedsakelig fargene, først og fremst den blåfargen. Er liksom ikke noe stil over det hele, oppsettet på selve siden er ikke så veldig anderledes enn det gamle men ser ingen forbedring på det området i forhold til før, men men alt er en smaksak

 

Ja, det er nok mulig. Men når det gjelder oppsettet så var det veldig bevisst at vi ikke ville gjøre for store endringer. Brukerene er vant til defaultstilen til vBulletin, og da valgte vi å beholde hovedfargene, dog med litt justering. Gråfargen er lysere og blåfargen freshere. Selve oppsettet er vel som forum flest og fungerer strengt tatt veldig godt som det er.

 

Kan vel heller ikke si meg helt enig i at det ikke er noe stil over det. Jeg er kanskje litt innhabil, men er selv veldig opptatt av stil og synes selv at de designendringene vi har gjort er stilfulle og gjennomførte. Men du må selvsagt gjerne mene noe annet :)

 

Dog er det som sagt vanskelig å gjøre forbedringer basert på synsing, så tror jeg lar det være som det er inntil videre ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så synes jeg det er irriterende at salgs anonnsene på biler nå blir inndelt i merker.

 

Meget enig i dette, er jo unødvendig tungvindt å se hvilke biler som ligger til salgs nå. Må bla igjennom hvert enkelt bilmerke for å se alle.. Skulle bare vært en gruppe, "bil til salgs", enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes at den blå fargen kansje kunne vært prøvd i en litt mørk rødfarge så har det grå i toppen sett ut som stål konstruksjoner å litt merre matcho å bilete :D nå er det jo samme farge som forumet på barn i magen.no :D baby blue

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes at den blå fargen kansje kunne vært prøvd i en litt mørk rødfarge så har det grå i toppen sett ut som stål konstruksjoner å litt merre matcho å bilete :D nå er det jo samme farge som forumet på barn i magen.no :D baby blue

 

Hehe, er ikke så mye på barnimagen.no jeg :p

 

Men grunnen til at vi valgte blå var for å ikke gjøre overgangen for stor fra det gamle forumet. Men kan sikkert lage en rød versjon etterhvert også...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor mye arbeid det er å bytte farge, men regner med det er fort gjort i grunn. så kansje vi kunne hatt forsjellig farge hver dag en uke så har vi hatt en avstemmning på slutten av uka så har vi valgt den flest er fornøyd med :D

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke hvor mye arbeid det er å bytte farge, men regner med det er fort gjort i grunn. så kansje vi kunne hatt forsjellig farge hver dag en uke så har vi hatt en avstemmning på slutten av uka så har vi valgt den flest er fornøyd med :D

 

Hehe. Er ikke kjempevanskelig, men litt jobb er det jo. Vi får se. Men tror ikke det er det som er viktigst å bruke tid på akkurat nå ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er ikke kjempevanskelig, men litt jobb er det jo. Vi får se. Men tror ikke det er det som er viktigst å bruke tid på akkurat nå ;)

 

 

det har jeg full forståelse for :) er vel nok annet å ta tak i i starten hær nå :)

 

 

å håkon; ja jeg er seriøs ;)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår