Jump to content

Trimming av Monza Gse 3.0l 12v

Rate this topic

resistansen

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Har 75% ZF diffbrems vist du er intressert ikke trimming men like viktig vill jeg si :D Kjøpte feil på ebay. Skal ha gått mindre enn 10K kmt etter overhaling. PM vist intressert.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

• 2 weeks later...
  • 5 months later...
Turbo på 3.0 12v??? Det har eg og DRIT lyst til å prøve meg på... Få en 12v som går bedre en samtlige 24v... Men kor får eg tak i en manifoil??? Har sett etter kit og slekt, finner ikkje noen vei... Tips???

Lag en i rustfritt. Lag en Tegning med mest mulig mål, Jeg kan bygge en ut fra en tegning hvis du ikke fikser sveising selv.

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Takker, hadde vært fint, men pris??? Og en tegning ja... Kan ikkje tegne, og vet ikkje kordan manifoilen skal se ut med turbo-oppsett...

Det var det da, Hvor mye er det vært for deg da?, Vi snakker jo om fungsjonelt utstyr da, ikke utstillingsmodell...

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og...

For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og...

ikke jeg heller, Regner med ca 20 timer, + matrealer så det blir vel en ca 6000. halvparten på forskudd selvsagt.

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)