mistercartman Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Kjører gammel 240 og div jeg, liker C30'n veldig godt! Hehe. Posten min var litt krass fordi enkelte her mener at bilen er forferdelig og at en 240 er hva Volvo burde produsere. Finnes mange fine 2xx-7xx og 9xx. Men utviklingen går videre! At B230ft mener bilen er en "homo/hippie/hjemmesykepleiermobil" og at Volvo bør produsere gamle biler synes jeg alle bør få med seg. Kjenner flere som hverken er homofile, hippier eller jobber innen hjemmesykepleien som synes C30 er fin. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hehe. Posten min var litt krass fordi enkelte her mener at bilen er forferdelig og at en 240 er hva Volvo burde produsere. Finnes mange fine 2xx-7xx og 9xx. Men utviklingen går videre! At B230ft mener bilen er en "homo/hippie/hjemmesykepleiermobil" og at Volvo bør produsere gamle biler synes jeg alle bør få med seg. Kjenner flere som hverken er homofile, hippier eller jobber innen hjemmesykepleien som synes C30 er fin. ikke for å krangle nå men han sa vell ikke at folk som hadde sånn bil "måtte" være homo/hippie/hjemmesykepleier men at han personlig mente det var en sånn type bil i hanes øyer:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Hehe. Posten min var litt krass fordi enkelte her mener at bilen er forferdelig og at en 240 er hva Volvo burde produsere. Finnes mange fine 2xx-7xx og 9xx. Men utviklingen går videre! At B230ft mener bilen er en "homo/hippie/hjemmesykepleiermobil" og at Volvo bør produsere gamle biler synes jeg alle bør få med seg. Kjenner flere som hverken er homofile, hippier eller jobber innen hjemmesykepleien som synes C30 er fin. jeg har merket på folk jeg kjenner atr de som likern ofte er folk som liker klassisk volvo .... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 var inni Volvo og kjøpte noen deler til 240ien og da hadde de en C30 stående, jeg har ikke likt den noe serlig ved å se den på bilder, men i virkligheten var den rå. hadde økonomien tillatt det skulle jeg ha kjøpt meg en. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Fin bil fra foran:omfg og på siden. men bakenden synes jeg er helt motbydelig:helpme: Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Haha, den bilen der er så sinsykt stygg den så jeg får ikke sakt det! (men det er stort sett all ny bil) :P Videreutvikling\ta oppigjen produksjonen av 120, 140, 160, 200, 700, 900 serien som hadde vert noe! Detta såm volvo lager nå er SKAM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Er selv lykkelig eier av en "relativt ny" 240 stasjonsvogn, men synes faktisk likevel at C30 av utseende er et nokså "sympatisk innslag" - jeg kunne vurdere en slik hvis jeg hadde vært ute etter en ny og relativt liten bil, noe jeg riktig nok ikke er... Det er interessant å "notere seg" at noen drømmer om gjenopptagelse/videreutvikling av de gamle store firkantede bakhjulsdrevne. Jeg sier meg ikke uten videre uenig selv, men vi må vel i det minste fastslå at det er urealistisk... Siste sjanse hadde vært at 940 ikke hadde blitt lagt ned - modeller som har blitt lagt ned flere år tidligere tas ikke opp igjen - har det skjedd noen gang? Ellers, hvis det hadde vært Volvo-produksjon i noen u-land kunne det jo ha vært håp. Den som studerer bilkatalogen ser at det har vært produksjon av eldre modeller av f eks VW, Peugeot, Renault m fl lenge etter at modellene forsvant fra det europeiske markedet. Når det gjelder å bruke visse designelementer fra gamle modellers utseende på nye, blir jo det en annen sak - og man kan vel si at det i en viss grad allerede har vært gjort hos Volvo. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 i tillegg får du en ufattelig stygg bil!! volvo burde skamme seg selv! og mens de var igang,tatt opp prod og utvikling av 2,7og9serien.. DET hadde vært noe det, å ikke de hippi/hjemmesykepleie/homobilene de kommer med nå edit; en ting skal jeg derimot innrømme, den hvitfargen der nokså fin skulle likt og sedd en "moderne" 240:D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Detta såm volvo lager nå er SKAM! Hvilket grunnlag har du for å si det? Kjører du ny Volvo selv? Har du testkjørt ny Volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 vel.. er litt synd med fremhjulsdriften da... av nyere volvo, har jeg bare testa S60(2.0t)enda, men allerede ved 180hk, så spinner den litt vel lett da en prøver og akselerere, savner bakhjulsdriften... gode motorer, kjempe pent design... men feilhjulstrekk, og elendig interiør, savner plass til passasjerer, dashbordet er jo på størrelse med dobbelsenger... og tar all plass... jeg elsker bakenden på C30 :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 og elendig interiør, :eek: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 men feilhjulstrekk, og elendig interiør, savner plass til passasjerer, dashbordet er jo på størrelse med dobbelsenger... og tar all plass... Baksete plassen i C30 er faktisk ikke så værst. Dashbordet er ikke noe større enn andre biler, også har den en design perle av en midtkonsoll. Baksetene er faktisk like som framsetene (bortsett fra justeringsmuligheter) og du sitter utrolig godt baki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hvem designet c30? er det samme bilen som skulle være "dame" volvo? Synst bilen var grei nok men ikke bakenden minnet meg om mye rart blandt anna 480 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Baksete plassen i C30 er faktisk ikke så værst. Dashbordet er ikke noe større enn andre biler, også har den en design perle av en midtkonsoll. Baksetene er faktisk like som framsetene (bortsett fra justeringsmuligheter) og du sitter utrolig godt baki. som jeg sa i posten min, eneste nyere volvo jeg hadde erfaring med, er S60, som har et gigantisk dashbord, samme med V50, er ikke plass til beina dine i passasjer setet foran, fordi de har prioritert å ha med et dashbord istedefor passasjer :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 var inni Volvo og kjøpte noen deler til 240ien og da hadde de en C30 stående, jeg har ikke likt den noe serlig ved å se den på bilder, men i virkligheten var den rå. hadde økonomien tillatt det skulle jeg ha kjøpt meg en. Samme med meg, da eg såg reklamen for C30 syns eg den var dritstygg.. men etter og vært på Volvo og sett den i real life, syns eg den er meget rå. så syns alle burde ta seg en tur og sjå på bilen før dei uttala seg, for bilder er ikkje rettferdige. Mvh. Runar Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg