Gå til innhold

Fete sugemotorer

Ranger emnet


wazzza

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det høres ihvertfall mer brutalt ut ofte. Men du har mye mer skyv med 200 turbohester, mer moment som trykker i ryggen...

+1

 

Skal vedde på at turbomotoren med 400+ Nm på mellomregisteret aksellererer en smule bedre enn en sugesak med bare halvparten, gitt lik toppeffekt, giring og vekt. "Area under the curve" heter fenomenet, altså, gjennomsnittlig motoreffekt utviklet under aksellerasjonen. PROTIP: Dreiemoment og effekt er relatérte til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke klage på dét. Hver sin lyst; selv liker jeg begge deler. Skikkelig N/A-bygg er moro og unikt (?), FI er mere lønnsomt (?) (krone per enhet performance).

 

Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene.

 

Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane.

 

Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene.

 

Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane.

 

Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet.

 

Korrekt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne her er og blir sjuk.. og at den disse bilene her går i bilcross i sverige er jo enda værre.. og at folk har råd til det.. når man trimmer en volvo motor så det hørest ut som wankel.. nok preik, er er filmen

 

enjoy!

 

er ikke rare forholda i norge i bc nei..

går mest i sure org volvo motorer,og masse annat jall.

lite værsteing motorer,unntatt landsfinalen da:D

suge motor hk er ekte hk:D

242

240 turbo diesel

240 turbo b21et

240 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hva applikasjonen er det. For de som har sett litt på feks. Gatebil Racing sessongen i år har kanskje observert den lille sugemotor Integraen har kjørt røven av alle 4-500hk turbo Audiene.

 

Respons og girutveksling teller like mye eller mer som momemt rundt en bane.

 

Hva gjelder dragracing så blir det noe helt annet.

Hva? Finnes det noen annen form for racing enn drag?

 

lold.jpg

 

Men fra spøk til Halvor, jeg satte da ettertrykkelig et spørsmålstegn i parantes etter mine totalt udokumentérte påstander (!), gjorde jeg ikke? *Sjekke* Joda, det gjorde jeg. Denne typen karakterkombinasjon er, iallefall hva gjelder mitt vedkommede, kun en rakere måte å skrive "angående dette emnet gjetter jeg blindt uten noen form for faglig dekning og nevnte uttalelser er med høy odds monumentalt feilaktige og riv, ruskende gale". Men hvor ble det av disse sugemotorene jeg hørte skulle være å finne i denne tråden? Druknet i off-topic? nnnnnnooooooooOOOOOOOOOOO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Finnes det noen annen form for racing enn drag?

 

lold.jpg

 

Men fra spøk til Halvor, jeg satte da ettertrykkelig et spørsmålstegn i parantes etter mine totalt udokumentérte påstander (!), gjorde jeg ikke? *Sjekke* Joda, det gjorde jeg. Denne typen karakterkombinasjon er, iallefall hva gjelder mitt vedkommede, kun en rakere måte å skrive "angående dette emnet gjetter jeg blindt uten noen form for faglig dekning og nevnte uttalelser er med høy odds monumentalt feilaktige og riv, ruskende gale". Men hvor ble det av disse sugemotorene jeg hørte skulle være å finne i denne tråden? Druknet i off-topic? nnnnnnooooooooOOOOOOOOOOO!

 

kan ikke du lage egen tråd med turbo og honda motorer da!!!! så kan du få dele din informasjon med folk som har lyst til å kun snakke om turbo vtec osv!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår