Gå til innhold

Fete sugemotorer

Ranger emnet


wazzza

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lilla golfen hadde vel forholdshvis kort register. he he. Men tøft.

 

Jeg syns at det grommeste og høre på er de m3 og 190 vi finner rundt om på de forskjellige rallyene her i landet. Når dem nærmer seg rødmerkinga, fy faen, det er rått.

Kjørte oppsamlingsbil på flesbergrally i fjor sommer og sto på starten og fikk med med meg noen heftige starter. Gikk noen rykter om at det satt en gammel dtm motor i den ene 190ien som starta, den gikk no sinnsykt.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo-sleeper... trudde du var volvo mann? den bilen har vel ikke fri eksos.. du hører det er noe krefter der som faen ikke ligner grisen... er ikke vær dag du ser en så heftig motor i en volvo

 

jeg vet da litt angående n/a motorer! og at den volvo motoren høres ut som en wankel stemmer vel ikke helt! men at det er mye krefter i motoren er det ikke tvil om. og til spørsmaålet om jeg er volvo mann, hva har det i denne sammenhengen å gjøre?

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet da litt angående n/a motorer! og at den volvo motoren høres ut som en wankel stemmer vel ikke helt! men at det er mye krefter i motoren er det ikke tvil om. og til spørsmaålet om jeg er volvo mann, hva har det i denne sammenhengen å gjøre?

 

syns den første i filmen hadde litte granna wankel lyd i seg.. den duett'n.. ..

 

ja det er en del kraft i den trur jeg... hadde vært genialt å kjøpt den bilen på bud.. 8000kr for den motoren er jo billig:D

 

de fleste volvo mennesker liker lyden, derfor jeg lurte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke lyden økt med hastigheten da? eller tenker jeg litt feil nå?

 

Har du sett videoen? Du hører godt at lyden endrer seg. Du kan også høre at det ikke er noe komp. når han står på startstreken. Det er heller ikke lov med pustehjelp i disse løpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår