Gå til innhold

Min sterke mening

Ranger emnet


Kåre Klovn

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...men det er jo underholdende da.

Har ikke vært her så lenge, er mest på utenlandske fora. Men logget meg på her fordi jeg syntes det var på tide med et norsk forum. Desverre så er det dårlig tone her, kanskje det er et norsk fenomen, eller så er det enkeltpersoner. Uansett så går det an å ignorere de værste husnissene, lavt selvbilde behøver ikke være smitsomt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Kåre Klovn

 

Skal ikke si at jeg har vært regga her så lenge da men når jeg gjordet det var det fordi jeg likte hele dette konseptet og tenkte at dette var en ideel plass for bilrelatert snakk. Men det tok jo ikke mange mnd før det begynte å skli ut.

 

Det er greit at folk har meninger, så absolutt, men er det nødvendig å poste absolutt alle? Før sommerferien sjekka jeg forumet hele tia...nå kanskje 1 gang i uka.

 

Ja jeg trenger jo ikke lese alle postene men jeg gidder ikke bruke tid på å først finne ut hvor alt pisset blir skrevet. Da bruker jeg heller andre forum. Har merka det jeg også at det er ett par brukere som har glidd stille vekk og slutta med å poste her. Vet jo ikke grunnen men hadde ikke forundra meg om det var pgr av alle de unødvendige avsporingene som enkelte kommer med.

 

Nå vil ikke jeg komme her og si noen navn på folk som poster me piss men er litt unødvendig å henge ut RDL og Ascona. Greit dem poster ganske mye men det er også andre som poster me mindre men alikevel sier mye piss og raker mye ned på andre sine innlegg. Jeg kommer nok til å titte innom her av og til men tviler på at jeg gidder bruke dette forumet så mye mer. Kanskje endel PM`s....men får heller se hvordan det utvikler seg (en nazi-moderator var en god ide)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer ikke moderatorene på denne tråden? Det irriterer meg like jævli som folka som har blitt nevnt.

Hør på folket da, ikke bare sitt å se på!

Eventuelt lag en poll og så får vi se hva folket mener,

jeg tipper det blir et klart flertall for "Kast ut alle drittunger."

 

EDIT: La merke til at tråden ble lagd i dag, så kanskje moderatorene ikke har våknet enda, sorry :)

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

 

øøøøøh?..

 

ok TØFFEN nå skla du høre her!

 

EN eller annen ringte snuten LENGE før jeg var der, allerede sent på kvelden da jeg kom 23:00 så jeg at snuten vimsa rundt,. etter å ha sett hva som skjedde i de 2o min jeg var der hver gang snuten snudde ryggen til, ringte jeg og klagde og BA dem om å forbli på stedet og observere, for at ikke folka skulle få ståpikk hver gang noen aksa og dumpråna bortover hoved gata!

 

FOr om du tenker jævli nøye etter så er ikke motormiljøet så jævli respektert her i landet og JO flere dump rånere vi har på veien som skal leke kjekkaser med å burne ut av lyskryss og ligge breit på hovedgata desto mere problem får vi!

 

I dette tilfelle så ba jeg dem holde roen nede for at BILFORUMET, som i følge noen avd ere prøver å holde et proft nivå, (dere har motsagt dere selv nå 15 ganger så klapp igjen!) skal kunne få lov til å enda en gang senere i fremtid på still eut sine meldmemer på en p-plass eller bli sett på gata som ordentlige folk Og ike en hel haug med idioter!

 

Hva jeg gjør på min fritid er en hel annen sak, men når JEG stiller opp sammen med en hel KLUBB så gidder ikke jeg å lage en masse fanskap for verken dem eller dems medlemmer!

 

Enkelt å Greit! Dem som har noe imot! Hold det for dere selv!

 

 

Har ikke fått med meg at noen har svart på denne posten fra RDL.

Var ikke på det treffet, men om det var et treff for Bilforumet.net`s brukere, og folk dreiv å burna nedover hovedgata synes jeg de som gjorde ødelegger uendelig mye mer for forumet, enn et (eller to) kverulerende medlem(er).

Mange her på forumet kjører nok litt anderledes på veien enn hva dere sier her på forumet. For meg virker det som om RDL er forholdsvis ærlig, selv om jeg tror han smører på litt ekstra her og der. Men uansett, folk kan si hva de vil, for de veit inni seg om de prater sant eller ikke. Og du vet hva det står i de 10 bud? Du skal ikke lyve, da kommer du ikke til himmelen når du krasjer!

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Klarer du å motbevise NOE som helst av det jeg har sagt eller?

 

hum.. skavvviisssjåååå...

 

Originally posted by rdl

kåre-kuka-klovnen.

Synes at du bare skla holde litt kjeft jeg

 

vet ikke om det var noe å motbevise der..

 

Originally posted by rdl

hvor feig fitte du egentlig ikke er som ikke tær å fremstå som den EGENTLIG kjerringa du er...

Synes denne tråden skal stenges like godt og du selv bare burde holde litt kjeft og passe på!

 

Du gir altså klar beskjed til vedkommende at han "bara skal passa sai" ellers tar du å "kommer og tar han"?

 

Originally posted by rdl

Kiss My ÆSS BIGTIME!

 

Akkurat ja..

 

Originally posted by rdl

WEEEEEEEEEEEEE..... this is what i call ÆSS LIKKING on high level!.

julius mongolius...... STFU.... aaaaight?!?!

 

Dette svingte det av ja..

 

Originally posted by rdl

Han lille patetiske japsetøsa der hakke klasse for 5 flate øre!

han er ikke i nærheten av meg!

 

Blir bare bedre og bedre..

 

This man is a priceless asset. No doubt.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA Moderatorene har lest denne tråden. De som ikke har helt teflon-hjerne husker kanskje at en av de første svarene ble gjort av en moderator ? Men nok om det.....

 

 

Det er ikke alltid vi har lyst til å kommentere alt hele tiden - i denne tråden er det mer verdifullt for oss å lese hva de forskjellige brukerne mener om temaet og innlegget til "Kåre Klovn" som startet tråden: Det har kommet mange gode innlegg og disse tar vi med oss i vurderingene vi gjør fremover

 

Jo flere som gir oss gode, veloverveide betrakninger om temaet, desto lettere for oss er det å ta de riktige beslutningene for forumets drift i praksis, i fremtiden.

 

Et par kommentarer til inlegg underveis:

 

Vi har fått flere nye moderatorer de siste ukene og det kommer flere etterhvert. Det er ikke 'bare bare' å finne moderatorer i hui og hast. Det må være fornuftige folk vi kjenner og stoler på med forumets praksis. De må samtidig ha tid, mulighet og lyst til å bidra i Crewet.

 

Vi har allerede vedtatt en strengere linje for hva som aksepteres her og håper vi med økt bemanning får muligheten til å opprettholde den.

 

Drift og moderering tar faktisk veldig mye tid hver eneste dag og det har de siste måneder blitt for mye for det lille antallet Crewet bestod av. Dette er sterkt beklagelig og vi håper på litt tålmodighet og forståelse for hva som skjer på driftssiden. Vi jobber oss stadig fremover i ukjent terreng - (Bilforumet.net er Norges desidert største bilrelaterte forum) og det byr ofte på store utfordringer å holde styr på så mange brukere. Det er utrolig mange verdifulle mennesker som er brukere her og det er ikke lett å tilfredstille alle. Vi har flere daglige brukere enn enkelte kommuner har innbyggere...... ;)

 

 

Når det gjelder "Ascona" og "RDL" er dette hva man kan kalle oppmerksomhets-junkies. De er svært kraftige tilfeller og lever og ånder for oppmerksomhet. De opplever sterk grad av fornektelse ved nederlag og liten aksept for erkjennelse av sine svake sider. Negativ og sjokkerende respons gir dessverre disse to eksemplarene mer tilfredstillelse enn ros og positive tilbakemeldinger. De er svært egosentriske og bruker enhver mulighet til å fremheve seg og sitt for å fremstå som bedre enn andre.

 

Ha dette i bakodet når dere leser deres poster og prøv å forstå at dere gjør livene deres mer tilfredsstillende hver gang de får noen å krangle med eller slenge ukvemsord til fra et tastatur. På et slikt forum vil den beste behandlingen være å overse dem. I fysisk fremmøte i den samme forsamlingen er deres oppførsel en helt annen, da den er basert på livets harde realiteter om at den samme oppførselen ikke blir tolerert der - noe de med all sannsynlighet har måttet erfare gjennom oppveksten. En perfekt håndtering av slike mennesker krever flere års univeritetsstudier og er tema i massevis av avhandlinger og verker innen psykologien.

 

For dette forumets del har vi notert oss brukernes synspunkter og ønsker, men foreløpig baserer vi oss i hovedsak på å slette/fjerne upassende innlegg etterhvert som vi ser behovet. I de tilfellene skadevirkningene overskrider nyttegraden vil den aktuelle brukeren bli utestengt fra forumet. Enten for en periode eller permanent. Denne vurderingen gjøres av moderatorgruppen (Crewet).

 

Dette gjelder selvfølgelig for alle - ikke bare de som er nevnt i denne tråden og vi er her prisgitt at folket ikke innleder typiske RDL/Ascona diskusjoner i ett sett, men heller rapporter om grove brudd på normal folkeskikk. Er du i tvil om hva dette skulle være kan du lese RDL's innlegg i denne tråden, de er gode eksempler på hva som ikke er akseptert og vil bli fjernet. De fjernes ikke fra denne tråden, da de har den fine funksjonen at de beviser hvorfor denne tråden oppstod og at alle kan se hva vi normalt har å jobbe med som morderatorer.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, rdl og Ascona har irritert meg ofte. NEI, de er ikke alene. Men når det finnes gjøker her inne som presterer å poste over 1100 posts på 2-3 måneder, har det sklidd dønn ut, spør du meg. Jeg har vært registrert her inne siden februar -02, og utviklingen har ikke akkurat vært positiv. Hvorfor er bilforumet.net "verre" enn andre bilfora? Jeg tror det er pga at vi er så allsidige. Her kan ALT motorrelatert diskuteres, alt fra lett MC til bil. Da er det stor sjans for at det blir et sprik i aldersgruppen og det i seg selv kan skape konflikter.

Selv er jeg for en strengere linje, selv om jeg vet at gründerne opprinnelig ikke ville ha det sånn. Hva kunne vel de vite om fremtiden? Noen av de som kjenner meg som operatør på IRC, syns nok jeg er en drittstøvel på godt norsk. Nazi? Nei, men streng nok. Det holder i lange baner.

Som "utvidet" moderator her, kommer jeg til å kjøre knallhardt på bl.a personangrep, som visse er flinke til. Jeg vil (og har allerede gjort) slette ALT av slike "faen, du er så jæævla idiot" poster uten å legge igjen grunn.

Hvis poster stenges/slettes, vil grunn oppgis, selv om det bør være opplagt hvorfor....Samme vil gjelde #bilforumet.net, selv om det ikke kan sammenliknes, merkelig nok...

 

 

Håper alle tar dette til seg nå, så forumet igjen kan bli et tilholdssted for bilinteressert ungdom, ikke postwh0rene...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synnes dette var spennden lese stoff. Kjenner Acona og litt RDL.

Og kara er ikke dumme. Som noen her skrev. Dem er helt oppe gående, men med streke meninger. som andre her også har.

Noe jeg legger merke til er jo så klart at de som kommeter her er jo de som har blitt hengt ut av RDL og Acona.

De er jo så klart sure.Forde dem har jo tappt litt ansikkt her inne.

 

Folk sier: overse dem ikke les det dem skriver. Men det klarer vi ikke det så spennden å bare se hva for noe hel korka eller intresannkt er det de gutta skriver nå. Det er også så mye oppstyr om disse brukene nå at nå klare man det væfall ikke.La vær å lese hva dem skriver

 

Viktig ting dem må jo få lov og forvarre seg når noen er frekke mot dem. Rdl gjør det med å slenge ut noen fansie glosser. Men acona bare dritter dem ut..

 

Det som er litt dumt her er jo det at noen av moderatorene mislikker Acona i det private liv.

Og dem måtten moderatorene henger ut Acona og RDL på er veldig uprofft synes jeg. Refferer til innleggen nå og tiligere Av "MRHAPPY" nå "ASIM" også det av en annen moderator her i denne tråden om at de var opmerksom syke. *Rister på hode*

 

Disse burde heller fjernes for sin uproffhet som moderatore. Jeg synes disse menesken også skule bli tatt under vurdering når vi først skal utestenge noen. Væfall ta fra dem æren av å være moderator. Bare bli vanlig bruker.

Som modertaor Skal man be menseker skjerpes si fra at dem sletter tråden eller posten ikke slenge med leppa forde dem kansje har ødelakt litt for firma dems.. *Himler med øya*

 

 

MVH

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår