Gå til innhold

Min sterke mening

Ranger emnet


Kåre Klovn

Anbefalte innlegg

Originally posted by le0n

 

At ikke du kan svare på en normal måte uten og kalle folk for fitte og kuk..

 

Hvor nærtagen er du egentlig for kritikk?

Du frammstår ikke akuratt som en voksen fyr som står for sitt og sine, mer som en drittunge som bare MÅÅÅÅ ha rett i ALT!!

 

Jaja, bare kall meg en fitte eller kuk eller noe...

Når det kommer fra deg så er det liksom ikke så nøye, for en ting kan jeg si: Jeg ER et bedre menneske en deg!!!!!!

 

hvorfor i helvete skal jeg leke voksen?. jeg er trosalt bare 20 år.. Gidder ikke å leke noe jeg ikke er..derfor er jeg åpen og sier det jeg mener!!

 

Færri snakka!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig bra sagt Kåre Klovn! :)

 

 

RDL og Ascona!

 

Hvordan er det egentlig å være på et forum der alle er i mot dere, og der det eneste dere gjør er å kverulere? Det kan jo ikke være hyggelig i det hele å det store?

 

Dere forlot begge to, stolte som faen fra dette drittforumet, men dere kom tilbake like fort igjen. Kan dere ikke oppføre dere og være litt fornuftige? Om ikke så kan dere vel lage et forum der dere kan skryte over alt det skumle og tøffe dere har gjort i trafikken?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke bare RDL og ascona som kan for at folk forlater dette forumet da.. En kan jo ikke spørre om en verdens ting her inne lenger, uten å få svar fra folk som ikke ANER hva de snakker om, eller å få huden full for å "ikke kunne kjøre bil" osv.. Har vært her lenge nok til å se dette nå.. Begynner å bli syklubb for fjortisser er jeg redd.. :(

 

Merkelig nok er det ikke mange som skriver slikt på B4U for eksempel.. Det er et dårligere brukerforum, men mye mer kunnskap pr person som deltar... Der blir du ikke lenge om du holder på med slik tull posting virker det som.. Bilmiljøet skyver ut wannabe`ne der.. Mens lærelystne får se på og stille spørsmål, slik det skal være etter min mening.. Hvorfor er det ikke slik her? For høy toleranse av mods? For lite "utfrysing" ? eller er forumet bare "for kommersielt" ? Hva mener dere?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg kan jo bare snakke for meg selv men før var jeg innom her hver dag og nå slenger jeg bare innom når noen msn'er tips om enkelte personers stadig bedre kommentarer.

 

Trist for moderatorene her, da, uansett hva de gjør blir det feil. Enten får de kjeft av oss moderate brukere for ikke å gjøre noe, eller så gjør de noe og får kjeft av de som blir berørt. En liten glede er det alikevel å minne om at forumet er søkbart og forhåpentligvis kommer til å kjøre en stund...

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La off topic være off topic.

 

Er det overtramp i andre fora som f.eks teknik, slå ned på det.

 

Liker dere ikke hva som blir sagt i off topic?

 

Ikke gå inn i off topic.

 

Og ehr.. hva med å danne seg egne meninger om folk og ting ? Ikke bare hive seg på bølgen av å hate de to mest prominente og synlige brukerene vi har?

 

Regelovertramp skal håndteres, folks personlighet er en helt annen ting.

 

Som på forumet som i livet møter dere folk dere ikke liker. Velkomen til den virkelige verden folkens.

 

Både ascona og rdl sier teite ting. Cry me a river. Det gjør faenmeg dere andre, moderatorene, folka jeg kjenner her og jeg selv. Lær dere å leve med det.

 

Og hvorfor bryr dere dere om hva "media" evt. må mene om forumet om de skulle lese off topic? Hallo? Hva med å bare ha et hyggelig miljø hvor man ikke lager idiot tråder som dette hvor man prøver å henge ut folk? Og under falskt navn?

 

Rdl gjør alt han gjør under sitt eget navn. Ascona har ikke vært redd for å vise seg han heller.

 

Det er vertfall ikke feigt.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

 

Jeg syntes ikke det er feigt. Det å skjule sin egentlige bruker for folk som må trakkasere og rakke ned på andre.

 

Og en god gammel flame er ikke akkurat det? Laget for å få andre til å føle noe annet en kos og hygge?

 

Tenk deg om.

 

Skulle ikke du quite forumet som du jo så fint laget en tråd om her for leden foresten?

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i, og kjenner meg igjen i alt som har blitt sagt av Kåre Klovn, RaCk, bidz, sublime, henningl, kinx, JuIius, Golfy, Pacmania, Ola og espen.

 

Eg synes det er altfor mange treskallar her på forumet. Og dette pisset med hvem som er feige...? Er dette blitt ridder-forumet og nå eller? Eg er anonym her fordi eg synes det hadde vært dritflaut å blitt gjenkjent av andre kjensfolk her inne. Dette forumet var konge dei første 7-8 mndene, nå er det for lengst drukna i drittunger e.l. Er vel ikkje noke å gjere med det dessverre.

 

Synest og det er dumt at så mange bruker forumet til å slå ihjel tid, dvs poste masse uintressant møkk, slik at det blir 12 sider å bla igjennom hver gang eg trykker på "view new posts." Eg forventer selvsagt ikkje å få viljen min, men det var nå kjekt å få det ut.

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår