Gå til innhold

Bitchride BMW 316 Compact - BMW prosjekt

Ranger emnet


Nette84

Anbefalte innlegg

Hei! Morsomt at du skal style enn sånn bil du og, jeg har såvidt begynt å fikse min BMW 316i - compact ( hvit )-97. Skal få uploadet noen bilder etterhvert. Det jeg har fått på plass så langt er i hvertfal.. åpent luftfilter og eksos. Senking og soting av ruter skal ordnes snart. Felger,kit,spoiler,øyelokk blir nærmere våren. Gleder meg til å se bilen din når den er ferdig, selv synes jeg neonlys blir litt i det "harry" laget.. hehe, Men det blir sikkert bra!. Stå på! :blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei folkens :) Da var rutene nedtonet og strime i frontruta, blei veldig bra :) skal ut å ta bilder idag :) Neste blir å åpne luftfiltre, er nå i en stygg stor boks som jeg slettes ikke vil ha der!!! Skal bestille brakrute senkeren nå.. *glede seg* men tenker at stylingen kommer på samtidig som sommerfelgene :)

 

Ha en fin dag :)

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår