Gå til innhold

Bitchride BMW 316 Compact - BMW prosjekt

Ranger emnet


Nette84

Anbefalte innlegg

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hær er noen bilder fra stereoen i bilen

 

 

Slik ser d ut når den nye bagasjeroms matten ligger på plass over hærlighetene..

 

salg5.jpg

 

Slik ser d ut under :)

 

salg6.jpg

 

Stereoen i bilen består nu av

 

Alpine Headunit IVA-D310R/RB

65176a8231.jpg

 

Alpine Prosessor PXA-H701

bc24274d00.jpg

 

Alpine I-pod adapter KCA-420i

41fe6c978e.jpg

 

Alpine Front sett SPX-17PRO

d586c963f9.jpg

 

Alpine Sub 10" SWR-1022D

1472bc45cb.jpg

 

Alpine Forsterker PDX-4.150

48eebcc0a1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så peil hadde du på E36 ja. Vel, det er en plate som ligger der, med matte oppå. Hadde det bare vært en matte, hadde det funket dårlig å sette en kasse øl baki der f.eks. Tror faktisk den plata er laget i tre.

 

er det ikke en e46 det der a? på e 36 er der ten matte med en rar plate under som ligger over, er nok ikke noe forskjell på denne her. hadde det bare vert matte hadde ølkassa ligget ustø oppi reservehjulet :P

Bmw 1996 316i sedan

Bmw 1993 316i coupè (solgt)

Bmw 1993 318is coupè klima

Bmw 1993 318is coupè takluke

Mercedes 1985 200te stv. verkstedvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsa av Alpine eller? Så ikke billig ut den pakka der. Men vil ikke den plata i bagasjen ligge å riste med høyttaleren rett under?

 

Nei e ikke sponset av Alpine..

Utstyret er kjøpt og betalt på vanlig måte..

Har bare en lidenskap for ordentlig lyd i bil :)

 

Vist du ser på d bildet av bagasjerommet m/matten (D første bildet)

Så er dette en matte som er hånd sydd til bilens bagagerom, d er ikke den orginale matten m tre plate under (den er forøvrig kastet ut av bilen for lenge siden.)

Den nye matten ser du forresten på bilde nr 2 oxo,

Der ligger den oppå hattehyllen..

 

 

Bilde nr to er bilde uten Matten. Der ser du kansje at d er dekkplate som er trekt i skay.

Under denne platen er basskassen montert fast i karroseriet og er selve grunn muren for hele innstalasjonen (bilder kommer senere)

 

Og apropo ØL kasse..

D går helt fint ann å ha i bagasjerommet oppå den nye matten.

Etter at bildet er tatt er nemmelig Gitteret over subben kommet på plass.

 

Jeg har bygd stereoen på denne måten for at d fortsatt skulle være mulighet for å bruke bagasjerommet på normal måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke en e46 det der a? på e 36 er der ten matte med en rar plate under som ligger over, er nok ikke noe forskjell på denne her. hadde det bare vert matte hadde ølkassa ligget ustø oppi reservehjulet :P

 

Stemmer dette er en E46 :)

 

Forresten så ligger ikke reservehjulet oppi bagasjerommet på denne type bil.

D henger under bilen orginalt.

Men jeg har fjernet d pga av jeg skal bygge dobbel eksos når stylingen er kommet på plass.

Siden reservehjulet er fjernet så har jeg 2 stk skumboker liggende i bagasjerommet slik at ved en eventuell pungtering så er jeg hjelpen.

Å vist dette ikke skulle holde til nermeste dekksjappe så finnes d noe som heter vei hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke en e46 det der a? på e 36 er der ten matte med en rar plate under som ligger over, er nok ikke noe forskjell på denne her. hadde det bare vert matte hadde ølkassa ligget ustø oppi reservehjulet :P

 

Ops, mente selvfølgelig E46. Men det er samme platen på E46 som E36 :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei satt og leste gjenom det som var skrivi om bilen og sett på bildene må si jeg blir inponert over hva som er gjørt likte felgene spesielt godt og bagasjerommet ble kjempe bra. håper det kommer flere bilder, med styling rute senker osv.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei satt og leste gjenom det som var skrivi om bilen og sett på bildene må si jeg blir inponert over hva som er gjørt likte felgene spesielt godt og bagasjerommet ble kjempe bra. håper det kommer flere bilder, med styling rute senker osv.

 

Takk takk.

 

Jepp flere bilder kommer.

Har fått deler av stylingen i hus,

Mangler fronten og sideskjørtene. + litt andre ting.

Men dette kommer i løpet av neste uke.

 

Og da er d bare å få delene lakket og på montert..

 

Håper oxo at resultatet blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett bilen med senk å nyfelgene å de ble rått:)Å Sofus du kan bygg anlegg skal e berre sei!!!;)

 

Legg du ut bildan fra hotelle på photobucket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår