Sofus Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 dæven da får jeg løpe og kjøpe gratulere så mye.. ;)go go go sofus :disco :disco :disco :disco :disco TAkk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofus Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Se så fin den ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Takk takk.. Jo da er altid mye mer som kan gjöres.. Men jeg vill ha nytt prosjekt !!!!!! Chrysler/Dodge/Plymouth Neon kanskje av den "nye" modellen? :P Hadde JEG likt å sett :) Har selv 98mod Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Chrysler/Dodge/Plymouth Neon kanskje av den "nye" modellen? :P Hadde JEG likt å sett :) Har selv 98mod Sjekket du datoen på innlegget til Sofus? Forrige innlegg ble skrevet i 2007.. Forøvrig mener jeg at Sofus har en Skyline som prosjektbil... - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2011 Trenger vel neppe å holde liv i denne tråden lenger... Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg