Gå til innhold

Bitchride BMW 316 Compact - BMW prosjekt

Ranger emnet


Nette84

Anbefalte innlegg

Vist æ ville hatt fronten og baken til en sedan...

Hadde jeg heller kjøpt en SEDAN..

 

 

Fargeforskjell ???????

 

Dekor hadde kommet på uansett bil..

 

Javel. Sorry for at jeg kommer med forslag, ikke vits å bli så jævlig sur.

 

Fargeforskjell ja. Jeg ser forskjell på søvfargen på stylingen og resten av bilen.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan ikke si jeg er enig... Bilen var alt for anonym før folien kom på..

Ser bra ut:D Liker også sorte felger på sølv bil:D

 

Tyske biler SKAL være anonyme. Om man vil ha en "in your face, plast rakett med vinger og vinyl" så kjøper man en civic.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyske biler SKAL være anonyme. Om man vil ha en "in your face, plast rakett med vinger og vinyl" så kjøper man en civic.

 

Finnes d en regel som si at tyske biler skal være anonyme liksom..

 

Å forresten ka .... e d som e galt me Civic??

 

Noe må gjøres for at tyske biler skal vises.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forslagene blir usaklige, så syns æ d bli bare tåpent.

 

Hvem er tåpen her, og hva er usaklig?

 

Dette er et offentlig diskusjonsforum, hvor jeg kom med et forslag som jeg syntes er interessant. Folk kommer med forslag, kritikk og positive kommentarer på diskusjonsforum på nettet. Hvis du ikke tåler de to første, noe du har bevist ganske godt, så er det ingen poeng i å legge ut en tråd i det heletatt.

 

Sorry for OT, men jeg finner meg ikke i å få slengt drit i trynet når jeg kommer med seriøse forslag. Greit nok at dette er internet, men det er LOV å være høflig og hyggelig selv om du sitter bak en skjerm og ingen ser deg.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er tåpen her, og hva er usaklig?

 

Dette er et offentlig diskusjonsforum, hvor jeg kom med et forslag som jeg syntes er interessant. Folk kommer med forslag, kritikk og positive kommentarer på diskusjonsforum på nettet. Hvis du ikke tåler de to første, noe du har bevist ganske godt, så er det ingen poeng i å legge ut en tråd i det heletatt.

 

Sorry for OT, men jeg finner meg ikke i å få slengt drit i trynet når jeg kommer med seriøse forslag. Greit nok at dette er internet, men det er LOV å være høflig og hyggelig selv om du sitter bak en skjerm og ingen ser deg.

 

 

Jeg vet meget godt at dette er et offentlig diskusjons forum.

 

Mener fortsatt at vist jeg ville hatt bilen til å se ut som en sedan, hadde jeg kjøpt en sedan...

 

D er lov å svare på forslagene som blir slengt ut,

å d har jeg gjordt på min måte..

Jeg tåler godt at folk har sine meninger..

Å jeg er ikke tøff i trynet som du seir, At jeg sitter bak en skjerm er meget sant..

D gjør alle som sitter på netten.

 

Er ikke meningen å virke sur eller slenge dritt.

 

Sorry vist du føler at jeg har oppført meg uhøflig mot deg.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

Hilsen SOFUS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått mange hyggelige kommentarer på bilen, og takker for alle forslag og komplimenter. Er jeg som har vagt ut dekoren og synes den var tøff på en sølvfarget bil, var også jeg som valgte compacten, synes den er pen og var en pen konebil da jeg hadde den. Den er gjennomført fin synes jeg, men smaken er som baken.. og her er det lite fargeforskjell.. faktisk ingen plasser, kom å se da vell.....

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes d en regel som si at tyske biler skal være anonyme liksom..

 

Å forresten ka .... e d som e galt me Civic??

 

Noe må gjøres for at tyske biler skal vises.. :)

 

Yepp, tyske biler skal se ekslusive ut. Ikke se ut som den kommer rett fra filmsettet til fast and plastic fantastic.

Som sagt så er BMW`en din lekker, men syns vinylen ødela mer enn den gjorde noe annet.

 

Og hva som er galt med civic? Sånn ca ALT!

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er greit at han gjør noe eget med bilen hva er vitsen med og style vist du ikke skilder deg ut fra di 1000 andre med lik stylig... dekor eller ikke dekor det er jo han sitt valg han skaper værtfal meninger om bilen i steden for at man bare ser en helt vanlig bmw så sier man kansje oy det har jeg ikke sett før, samma om du liker det eller ikke. persjonlig synes jeg bilen gikk fra kjedelig til ganske fresh med dekor på forandra utsende totalt

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er greit at han gjør noe eget med bilen hva er vitsen med og style vist du ikke skilder deg ut fra di 1000 andre med lik stylig... dekor eller ikke dekor det er jo han sitt valg han skaper værtfal meninger om bilen i steden for at man bare ser en helt vanlig bmw så sier man kansje oy det har jeg ikke sett før, samma om du liker det eller ikke. persjonlig synes jeg bilen gikk fra kjedelig til ganske fresh med dekor på forandra utsende totalt

 

Takk takk.

 

Man skal tørre å skille seg litt ut :)

Ikke være en A4 hele tia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår