Gå til innhold

Bitchride BMW 316 Compact - BMW prosjekt

Ranger emnet


Nette84

Anbefalte innlegg

Å for guds skyld ikke lag noe orginal m-styling!! er så lei av kjedlige orginale bmw!! Planan dinna Anette e my beir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du legger ut en prosjekttråd på et bilforum, så må du forvente deg at alle har sine egne meninger om bilen din, hva du har planer om og gjøre, eller hva du har gjort.

 

Drittslenging kan folk holde seg for gode til, ja. Men konstruktiv kritikk må du nesten regne med. :)

 

Angående neonlysa, så må jeg si meg enig med mange her at det blir litt for harry etter min smak. Samme med baklyktene. En tysk bil skal være stilren, ikke opphora med neonlys osv. Men det er din bil.

 

Hvilken styling skal du sette på denne? "Tyskerstuket" slår aldri feil på en BMW. Moderat styling (M-tech?), greit med senk, og _breie_ felger. Det ser veldig bra ut.

 

Lykke til ellers med prosjektet!

 

Kritikk kan jeg tåle, men ikke dritt slenging om hvilken smak jeg har.. Baklykta ER ORGINALE!!!! Bilen skal ha rieger styling og skal senkes og settes på felger.. har nettopp fått tona ned rutene, ble meget pent..

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La henne style bilen slik hun selv vil. Hun har nok bestemt seg for hvordan bilen skal bli seendes ut :) Så liten vits i å komme med "råd" ;)

 

sier original polizei him self ;)

 

en liten ledsagning kommer alltids godt med... kan folk si ifra om feil som de tidligere har gjort... selv hatt bimmer full av neon.. angrer enda... men var ung og dum da...

 

back to topic...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kult bilvalg! :) morsomt at det kommer jenter til forumet =P

 

Du sier du skal ha Rieger? da blir vel kjøpesenter listene på front- og bakfanger borte? blir det fjerning av de på siden også? tror det hadde blitt kult! :)

 

bare lepper :) skal vurdere å lakkere di, så skal jeg prøve å legge gitter i fronten, som bakleppa har.. :D blir ikke hel front enda.. pengboka bestemmer :)

Toyota Camry Solgt-05

Honda civic Solgt-06

Bmw 316 Compact Solgt-07

Honda Civic-95 HB ,still going strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ganske rett der DeeLuxe! Dette er et forum. På et forum kommer man med konstruktiv kritikk og synspunkter om planer/bilen osv. Om man ikke vil ha kommentarer, legger man ikke bilen ut her! Så enkelt er det.

 

Så lenge det ikke går over til personhets og lignende, så blir det for dumt og slette poster med konstruktiv kritikk.

 

Og som påpekt før var det en E36, med alt for mye plast. (Jeg ser du var litt sarkastisk der)

 

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Tyske biler skal IKKE ha neonlys/massiv styling osv. Det er forbeholdt civicer, 200sx og lignende. En cleant stylet tysker med diskre modifikasjoner er noe av det peneste som finnes.

 

La henne style bilen slik hun selv vil. Hun har nok bestemt seg for hvordan bilen skal bli seendes ut Så liten vits i å komme med "råd"

 

Jeg peker til min notis angående forum, delte meninger og sånt. Hvis hun ikke ville ha "råd", så burde hun ikke ha lagt bilen ut på bilforumet. Som sagt, konstruktiv kritikk er BRA! Når det begynner og gå over til personhets og "bilen din er stygg som faen, du suger" så kan dere slette poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår