Gå til innhold

Calipre og trommel lakkering

Ranger emnet


Sierra2.0iS

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sierra2.0iS

Mekonomen ? Hvor hører de til?

 

http://www.mekonomen.no

 

edit: litt seint ute ;)

 

Foliatec har ihvertfall caliperlakk-sett, kjøpte dette på Eiker Motorshop for et par år siden. Mulig de fører dette merke fortsatt.

 

FOLIATEC:

BRAKECaliperLacquerSet

The racing-style BRAKE CaliperLacquer gives your car the styling edge. Sportive. Striking. Individual.

 

Set includes spray cleaner and two-pack lacquer system: sufficient for four brake calipers.

 

• permanent surface preservation

• chemical, corrosion and oil resistant

• long-lasting gloss, easy to clean

• heat-proof

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sierra2.0iS

Har søkt men fant ikke noe om det.

 

Sikkert jeg som ikke klarer å betjene søkefunksjonen...

 

Fant faktisk ikke noe selv :)

De har sikkert blitt sletta under oppryddinga.

 

Vet folk som også kjører på med hammerite signal rød

denne tåler jo ikke mer enn 150grader, men folk sier den funker.

 

biltema har også lakk til slik

 

viktigste er att lakken tåler sterk varme

01' VW Polo Edition

98' Ford Courier 1.3 (SOLGT)

86' VW Golf GTI-T (prosjekt)

00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen sin er bra. Jeg hadde det på forrige bilen min, og det funka veldig ålreit. Kosta vel noe sånnt som en 50-100 kr for en boks. Spray. 400ml boks. holdt lenge og vel til begge kalipperne forran pluss trommlene bak, og det er fortsatt en del igjen på boksen. Helt kurrante greier med andre ord.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Mekonomen sin er bra. Jeg hadde det på forrige bilen min, og det funka veldig ålreit. Kosta vel noe sånnt som en 50-100 kr for en boks. Spray. 400ml boks. holdt lenge og vel til begge kalipperne forran pluss trommlene bak, og det er fortsatt en del igjen på boksen. Helt kurrante greier med andre ord.

 

Ikke så dårlig pris det hvis det holder seg bra ;)

Billig kan være bra det og!:)

 

Tror jeg betalte 250,- for Foliatec-settet, og der var det med spray til å rense caliper/tromler, lakk og herder.

Men kom aldri så langt som å få det på bilen, da denne ble stjålet...tror jeg ga det bort til Lupoboy eller noe :D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken som de selger på mekonomen er ikke like sterk som Foliatec sin, da Foliatec sin lakk er 2 komponent, og derfor mye sterkere.

 

Koster vell ca 350 kr for Foliatec sin, jeg kjøpte hos Autopower..

 

Men for all del, lakken til mekonomen gjør sikkert jobben den og!

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår