Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Er litt møkk lei og skru for tiden, så jeg setter denne haugen på vent litte gran, det skal jo være morsomt og skru :) Var og hentet litt dekk i går til felga til den da :) 275 40 dekk og 235 45. dekk :) Skal få klemt på de på felga i løpet av neste uke, det kommer til og bli heftigt! 275 var breit!

 

hei vurderer det samme selv, å ha bredere dekk bak en foran, men vet du om hvordan det er med godkjenning av slikt osv?

Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag var jeg på TESS i Ski, og kjøpe koblinger,skjøter,metal hette til den 3 utgangen på fuelcellen :) Luftinga sitter jo på lokket, og nye bensin rør til Omegan.

 

Så skal jeg bare rydde litt i garsjen og få ferdig tårna. Har fått igjen arbeids lysten igjen, :) deiligt! :driving Og så har jeg begynnt og slipe og sparkle opp Steinmetz Bakfanger'n, å begynner med steinmetz frontfanger så fort jeg får den.

 

Og takk til Tess i Ski for kjempe service ! :) Det ble litt dyrere en hva jeg trodde, da sa han karen på Tess, At det kostet og drive med Racing :) hehe

 

 

de2143cf1fd94754bb13dedb1e2c2683.jpg?ts=1179754259

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hehe du kan jo komme og slippe bort all tectylen i alle hjulbuene med skru trekker, for og ikke ta den orginal grunninga,, uff det tar laaaaaaaaaaaaaaaang tid! noen som har en bedre ide der eller? Jeg prøvde sån drill med hue greier,, da fikk jeg varm gummi dritt i trynnet og klæddet seg bare til hehe,,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) hehe du kan jo komme og slippe bort all tectylen i alle hjulbuene med skru trekker, for og ikke ta den orginal grunninga,, uff det tar laaaaaaaaaaaaaaaang tid! noen som har en bedre ide der eller? Jeg prøvde sån drill med hue greier,, da fikk jeg varm gummi dritt i trynnet og klæddet seg bare til hehe,,

 

hehe, høres moro ut:D Jeg som har kjøpt meg ny skrutrekker idag også gitt, snakk om flaks:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bil på skolen i dag, det var olje søl på den.

Så hele bilen hade olje på undersiden åver tecktylen.

Vi skulle tørke av alt olje sølet men da ble tecktylen med.

Så du får prøve å ta på olje å la det stå en stund

 

Takk for tipset , det må prøves :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demonter dører nå. Og fant ikke alt for mye rust, så jeg smiler og er glad :)

 

Den ser ganske LET ut nå ;)

 

2ee8dbb972eefb2a6ee56eaa56fd5b55.jpg

 

Men nå meg ut og bli ferdig med det ene tårnet gidt! Slipe det reint og vaske av med tynner så er det Wurth og så rustgrunning, lakk og klarlakk, og inni hjulbuen blir det rust masse beskyttelse, sån tykk klin hehe og masse tectyl.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustgrunning, hva for noe?

 

La merke til at de ikke selger det sveiseapparatet som jeg har lenger, men et som heter no gas. Mitt er større, går ann og koble til gas og mere en knapp mer til å justere strøm.

Hvilket har du?

Kamerat har bytta sitt, men den tenner selv om han ikke trykker inn knappen. Skal vel ikke være sann?

Sveisa forresten på tråd mating på 3-4 der. Går sikkert med 2 og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustgrunning, hva for noe?

 

La merke til at de ikke selger det sveiseapparatet som jeg har lenger, men et som heter no gas. Mitt er større, går ann og koble til gas og mere en knapp mer til å justere strøm.

Hvilket har du?

Kamerat har bytta sitt, men den tenner selv om han ikke trykker inn knappen. Skal vel ikke være sann?

Sveisa forresten på tråd mating på 3-4 der. Går sikkert med 2 og.

 

Ser bra ut dette Sæter:)

 

Tenner hvis man ikke trykker inn knappen ja, sånn er det på biltema apparatet mitt i hvertfall, jævla irriterende skal jeg være ærlig...

91`Opel Vectra A 1.8i 8v GL-Gitt bort.

89`Opel Senator B 3.0i 12v-Solgt.

96`Opel Vectra B 2.0i 16v CD- Solgt

BMW Prosjekt attåt;) e30 320

92`Ford Sierra 2.0 CLX DOHC- Vinterbil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår