Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Må nesten se,

 

dette tok jeg 2500kr for, og da hadde de kjøpt inn lakken,och klarlakken. Nå vasket jeg og polerte opp focusen også, og litt andre små ting, så synes ikke det var så dårlig pris jeg, var mye jobb med døra for og si det slikt, du skulle sett inni døra uff a meg!

 

Denne døra var det faktisk mye jobb med, mye rust inni døra som var vanskligt.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nesten se,

 

dette tok jeg 2500kr for, og da hadde de kjøpt inn lakken,och klarlakken.

 

Denne døra var det faktisk mye jobb med, mye rust inni døra som var vanskligt.

 

Ok, har nr ditt. Så ringer en dag jeg er i Ski, så kan du/dere jo titte på det:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan titte på en dag ja. Bare og si ifra ,så finner vi en bra pris :) du har jo bestilt lakk av anders så er det like greit, du kan jo prøve selv?

 

Hehe, sprayboks lakkering er det litt for mye av på den bilen fra før av, så leverer det nok bort og gjør det ordentlig heretter..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er sendt over til onkel politi, og jeg får en saksbehandler fra påtalemyndigheten, men jeg har troen på systemet , og håper de kan overse dette som en liten feil av meg og akseptere unskyldingen min , så kommer jeg og betaler momsen å henter LET' min

 

Om jeg tar det som en kjip eller god nyhet..hmm, ja kjip antar jeg vel, men hviste dette skulle skje. Politiet har altid skuffet meg i alt, får se om de kan overaske positivt for engang skyld. thumb's up!

 

Kaster ut litt bilder fordi jeg kjeder meg og er for lat til og jobbe med bilen ...og jeg er syk uff uff:knock:

 

Denne sangen skal jeg ha mitt brylup når det skjer om noen år..hehe

 

 

 

 

 

 

 

Modelen min på bildet ved bildet er -volvo850- her på forumet

9bc367472e0764e09f869ad439e8e06d.jpg

 

d24ab3e76be22f9b21837ae3c9ce688e.jpg

 

139948fe24298230e556cb2ff6e12e15.jpg

 

7d17bf26392cb80a6f3979c737dff1ea.jpg

 

7f6a7c52665ec81365e1aa98d8a1c6d3.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår