Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Ville heller spilt denne i bryllupet hadde det vært mitt..

http://www.youtube.com/watch?v=yILTa34FYR8&mode=related&search=

 

On topic: Får håpe du får igjen motor'n din, jekla surt det greiene der ja..

 

 

OfF topic: Den er så trist, brylups dagen skal jeg ha det gøy, derfor skal jeg synge den til min fremtidige kone ;)

Gleder meg allerde...men har faktisk lyst til og ta denne også :)

 

denne tok jeg på et utested i halden med stående appluse hehe var drit gøy!

 

 

On topic, ja motor får jeg vel tilbake ... :boxers

 

Kan medele at jeg skal sveise ferdig begge tårna i helga og få montert coiloversen

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som kansje noen hvet har jeg blitt litt forelska i bilpleie, så i dag fikk jeg en pakke fra USA,

 

e91796f5beef5d3603d5685939e8a14b.jpg

 

Også er jeg trofast støtter av SONAX, men dette Megauiars før sån skryt da må jeg prøve, denne pakken men Meguairs kostet 1460kr.

 

4261e935490f8e84b6081df9c6d1ccb4.jpg

 

Skal vel ikke bli noe problem og holde den kommende (LET) omegan å komende (Senator b'n) i fint sjikk :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uf gikk igjennom tråden nå. lenge siden update her nå. Har fått jobbet litt med bilen, men har vært dårlig til å ta bilder,

 

Jeg skal ut og jobbe med bilen nå. Så tar med kamerat ut,

Til alle som lurer på hvordan det går med motoren så venter jeg på svar fra påtalemyndigheten.

 

Og på fuelcellen er det 3 hull, til bensin og noe annet,

 

2 nede, de er greie , til og tilbake med bensin, men hullet på toppen til fuelcellen skjønner jeg ikke hva som skal inn??noen som har peil.?

 

Og ellers er det 4 ledninger orginalt, 2 til pumpa og 2 til flottøren inni tanken det, er greit, men på fuel cellen finner jeg ikke de 2 stikka på skal til flotøren :( Og noen som hvet om jeg kan herpe mye om jeg tar feil av disse ledningene ?eller er det bare og prøve seg fram?

 

Jeg kan godt ta bilder av dette hvis noen trenger og se hva jeg mener..

 

Mvh

Sæther

 

 

Edit,

 

Funnet ut det elektriske til pumpa, men skjønner fortsatt ikke det 3 hullet i fuelcellen, noen forslag?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ha fuelcell'en i bagasjen på bilen ja.

Det må vel være til lufting, jeg skal ned på tess i ski og høre om dem har koblinger til fuelcellen, Protrim svarer ikke på e-mail så!

 

Ja har skjedd litt hele tida, men fikser opp omega a ganske mye..skal jo tross alt ha den en stund har jeg funnet ut, :assman

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er litt møkk lei og skru for tiden, så jeg setter denne haugen på vent litte gran, det skal jo være morsomt og skru :) Var og hentet litt dekk i går til felga til den da :) 275 40 dekk og 235 45. dekk :) Skal få klemt på de på felga i løpet av neste uke, det kommer til og bli heftigt! 275 var breit!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår