Gå til innhold

Sæther'n : Bygger Omega B med LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok takk for info. Hvor mye er effekt er det på og skru opp trykket til 1,2 og eds phase 3.5 ??eller med eds phase, så ja drar vel chippen opp trykket...Noen som veit hvor mye eds chippen drar opp trykket?

 

 

Og Noen som hvet hvor lang tid det tar før man får svar fra tollen??har jo faen meg gått 2 måneder`?eller 1 kansje hehe...!

 

Har fått gjort masse i dag med bilen. Ryddet opp i garasjen også ..fått skiftet olje på kassa til A. så nå glir girene fint :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan komme med litt info når det gjelder walbro pumpen, den leverer 255l pr. time. Som skal holde fint opp til 500hk.

 

Fuelcellen blir montert så fort jeg har fått sveiset sammen tårna bak ,Syregrunnet,og lakkert i bagasjen å montert på coiloversen bak. Men vurder sterk , større bensinslanger, en de orginale, noen som har noe erfaring fra dette? Og noen som hvet hvor man kan få kjøpt koblinger /hylser, til fuel cellen, og rør. Og beste måten og skjøte 2 bensinslanger????

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summit racing er sikkert en av verdens største leverandør av racing deler. http://www.summitracing.com/

 

4.5" downpipe er jo du sikkert nærmere 1000hk så det blir nok unødvendig, turbo i 300-400hk klassen har vel utgang på en 3", kanskje 3.5"

 

Du kunne jo hørt med protrim når det gjelder de koblingene, de skaffer garrantert. Men på summit kan du kjøpe selv, om du vet hva du skal ha. For det er mye rare koblinger, AN som de heter f.eks

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg vært opptatt med en svart jobb jeg fikk på en ford focus..

 

litt bilder, eier ble veldigt fornøyd, syregrunnet metalet også, har ingen bilder av dette, får håpe wurth gjør sitt :) Synes det ble veldigt bra jeg.

 

b8a56537d6af23a4668c431d69e5aee5.jpg

7e2b72647f9a8c807573fada33434aa9.jpg

ae18637b04bff4d7bebfe1959d8994ab.jpg

1422e94e3da8f30f67881f6d169320b5.jpg

Litt klarlakk på, og polerte opp rensten av focusen , men lakkrens og polish :)

 

dedeedf4bc26bcfc7fafecac5ae1d50c.jpg

 

Ja brukte sprøyte :) har fått tak en kjempe flott sterk kompressor nå, så alt fungerer perfekt!:)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår