CumsteR Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hvilken av disse to episodene vil utsette drivverket for mest juling og dermed størst sjans for å knekke differ, akslinger også videre? Bilen er en Audi med Quattro sier vi, de ser nesten uknuselige ut;) Klistret dragstripe, M/T slicks, ikke no dekkstussing/hopping og med andre ord nesten 100% feste? Lyskryss på en varm sommerdag med lavprofil dekk, hjulspinn og hopping/stussing? Gjerne med begrunnelser:) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Uten å ha noe særlig peiling så vil jeg påstå at dragstripa er møøøe større belastning... Saken er jo den at når du spinner ved et lyskryss, så slurer jo dekka, mens med¨dragslicks på stripa, så slurer ikke dekka, og dermed er det mer sannsynlig at det slurer et annet sted, nemlig i drivverket... Jævla vanskelig å forklare, men håper du skjønte hva jeg mente.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hørtes veldig fornuftig ut ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Vanskelig for tannhjul å slure da. Dersom understell og hjul begynner å hoppe vil jo dette føre til mange harde slag mot drivverket som kan ta knekken på det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Vanskelig for tannhjul å slure da. ja. men de kan ryke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Til mer grep på hjula, til mer belastning videre "innover" i drivverket! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Ja, jeg tror kanskje at hjulstuss og hopping vil ta knekken på drivverket...? Nettop fordi at man har full belastning også får man en liten pause før man slår alt sammen igjen.. Høres ikke sunt ut hvertfall! Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 hjul stuss og slag kan være like ille til driiv verket , det fører til slag , har du da en liten slakke i driv verk fra før , noe sam ALLE har , så er det enorme krefter ut og gå når det slår i driv verket . feks , hvor mange har tatt livet av drivverk i en bremse benk ? der er det jo maks belastning , iallefall i 3 giret da .. så kommer de ut på veien , tar en hard giring og tannhjula ryr ut på veien !!! Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 samme som får dei so he hatt bila me alt får lite gamp, å begynt å burne på gruss å gått over til asfalt når hjulaspinn, akkurat det samme so at det rykker å hopper, slit enomt på drivverket Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.